Machiajul care sărbătoreşte frumuseţea naturală a femeii

Anca Serea, Carmen Negoiţă, Andreea Raicu, Dana Sota şi Sonia Argint au fost printre vedetele prezente la lansarea noului magazin Bobbi Brown din Bucureşti, în Park Lake Shopping Center.
  • Publicat:

Anca Serea, Carmen Negoiţă, Andreea Raicu şi Dana Sota au fost printre vedetele prezente la lansarea noului magazin Bobbi Brown din Bucureşti, în Park Lake Shopping Center.

„Când privesc o femeie niciodată nu mă gândesc la ce tip de machiaj i s-ar potrivi, întotdeauna mi-am dorit să admir şi să sărbătoresc frumuseţea naturală. Femeile vor să arate şi să se simtă ele însele, mai frumoase şi mai încrezătoare”, este mesajul fondatoarei brandului, Bobbi Brown.

Galerie foto

vezi galeria
8 foto

Anul acesta se împlinesc 25 de ani de la înfiinţarea brandului, iar aniversarea este marcată sub conceptul Be Who You Are. Campania evidenţiează faptul că un make-up potrivit în tonuri naturale ajută o femeie să se simtă bine în pielea ei şi să se vadă mai frumoasă.
Proiectul fotografic Be Who You Are onorează frumuseţea a peste 40 de tipuri de femei: fotomodele, profesoare, scriitoare, activiste sau sportive cu vârste cuprinse între 13 şi 83 de ani, celebrând personalitatea şi stilul fiecărui tip de femeie: naturală, radiantă, puternică, clasică, autentică. 

Bobbi Brown Cosmetics este parte a grupului Estée Lauder România. Bobbi Brown şi-a început cariera de make-up artist în anul 1981, iar 10 ani mai târziu pune bazele companiei sale lansând 10 nuanţe de rujuri esenţiale pe care reuşeşte să le comercializeze în celebrul magazin Bergdorf Goodman din New York. Iniţial, planul său era de a ajunge să vândă 100 de bucăţi în prima lună, dar iată că aşteptările sale au fost cu mult depăşite, vânzările fiind de 100 de bucăţi pe zi. 

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Tratamentul personalizat în cancerul de sân