Gisele Bündchen dansează pe ritmuri greceşti în noul clip de promovare a brand-ului H&M

Gisele Bündchen, cel mai bine plătit top-model din lume, este noua imagine şi noua voce a campaniei de toamnă a brandului H&M, informează dailymail.co.uk, citată de Mediafax.
Gisele Bündchen dansează pe ritmuri greceşti în noul clip de promovare a brand-ului H&M

Gisele Bündchen, cel mai bine plătit top-model din lume, este noua imagine şi noua voce a campaniei de toamnă a brandului H&M, informează dailymail.co.uk, citată de Mediafax.

Modelul în vârstă de 33 de ani apare în noile campanii TV şi online ale brandului H&M, în care poate fi şi auzită cântând versurile piesei „All Day And All Of The Night” a trupei The Kinks.

Într-o înregistrare video alb-negru lansată de H&M, Gisele Bündchen este prezentată într-un studio în care a înregistrat această piesă, dansând pe acordurile acesteia.
Imaginile au fost filmate într-un decor spartan, Gisele aflându-se într-o cabină de înregistrări hexagonală, iar camera de filmat învârtindu-se în jurul ei.
Clipul o arată totodată glumind şi râzând cu producătorii cântecului în timpul filmărilor.

Celebrul model brazilian va apărea şi în fotografiile de modă care vor însoţi această campanie a brandului H&M.
Campania va fi lansată pe 12 septembrie, iar versiunea cântecului „All Day And All Of The Night” înregistrată de Gisele Bündchen va putea fi descărcată de pe site-ul hm.com. Piesa va putea fi cumpărată şi de pe iTunes, iar banii încasaţi vor fi donaţi organizaţiei UNICEF pentru o campanie de vaccinare a copiilor.