Cabral şi Andreea au hrănit pescăruşii cu croissante în Grecia

Cabral şi soţia sa, Andreea, s-au întors din Grecia, unde au plecat în mod spontan, fără planuri stabilite dinainte.
  • Publicat:

“Pănă acum două săptămâni, nu făcuserăm niciun plan pentru vacanţa de vară, aşa că prietenii noştri au avut grijă să facă planuri pentru noi. Şi ne-au propus o escapadă de 6 zile în insula Thassos din Grecia.

Ne-am hotărât pe loc, am făcut bagajele şi am plecat la drum a doua zi. A fost o vacanţă tare cuminte, ne-am odihnit şi ne-am bronzat, mai ales eu, singurele distracţii ieşite din comun au fost plimbările cu sky-jet-urile şi cele cu scuterul”, povesteşte Cabral, prezentatorul emisiunii “Poveştiri de noapte”, de la ACASĂ.

Cei doi au fost plăcut impresionaţi atât de peisajul de basm, cât şi de mâncarea tradiţională, oamenii de acolo, atmosfera. “Drumul a fost foarte frumos, am mers cu feribotul vreo oră şi jumătate şi am hrănit pescăruşii cu biscuiţi şi croissante. Am şi vizitat câte ceva: Mânăstirea Sfântului Arhanghel Mihail, cariera de marmură a insulei şi plaja de marmură, e albă, ca o plajă de zăpadă.

Am văzut şi cum arată o presă pentru obţinerea uleiului de măsline şi am savurat mâncarea grecească la tavernele lor pitoreşti. Aşa da, Grecia e în top la preparate culinare. Abia aştept să pregătesc şi eu acasă bouyurdi, un preparat la cuptor cu brânză, roşii, ardei iute şi ulei de măsline”, mărturiseşte Andreea.

“În plus, oamenii sunt foarte mişto în Grecia, ospitalieri şi atenţi la ceilalţi. Iar serviciile sunt foarte bune şi preţurile decente”, completează Cabral. Pentru amândoi, Grecia a fost o experienţă memorabilă: “Ne-a plăcut tare mult şi ne-am dori ca în anii următori să reuşim să ajungem şi pe alte insule greceşti.”

Citeşte şi: Andreea Ibacka, un corp supeb, o viaţă de cuplu exemplară

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Tratamentul personalizat în cancerul de sân