Germania, destinaţia ideală pentru distracţie

Fie că vorbim despre roller coasters, fie că vorbim despre restaurantul Cube din Sttutgart, fie că vorbim despre condiţiile excelente de cazare dintr-un hostel (12-20 euro/noapte) ori despre distracţia de pe mese de la Octoberfest – concluzia este cea de mai sus.
  • Publicat:

Fie că vorbim despre roller coasters, fie că vorbim despre restaurantul Cube din Sttutgart, fie că vorbim despre condiţiile excelente de cazare dintr-un hostel (12-20 euro/noapte) ori despre distracţia de pe mese de la Oktoberfest – concluzia este cea de mai sus.

Recunosc, înainte de a onora invitaţia Oficiului de Turism al Germaniei, asociam această destinaţie cu un loc perfect pentru a te retrage la bătrâneţe. Totul este frumos, bine organizat, liniştit. Aşa că a fost o provocare să descopăr o Germanie pentru tineri (bonus: era şi Oktoberfest – cel mai mare festival al berii din lume ce are anual 7 milioane de vizitatori care consumă în total 7 milioane litri de bere).

Am zburat pÎnă la München cu Lufthansa şi pentru prima oară în viaţă am dormit într-un hostel, lângă oraş. Condiţii comparabile cu un hotel de 3 stele,  iar cazarea costă între 12-20 euro pe noapte.

Există 500 de astfel de hosteluri în Germania, însă pentru a te putea caza trebuie să devii membru. Am mers doar cu mijloacele de transport în comun, acestea vin la secundă.

Atmosfera de la Oktoberfest este de poveste: aproape 90% dintre participanţi de toate vârstele sunt îmbrăcaţi în port naţional. Indiferent de litrii de bere consumaţi, oamenii se distrează. Se mănâncă mulţi cârnaţi (existau şi sandviciuri cu cârnaţi la metru), carne de porc, cartofi, varză.

Distracţia atinge cote maxime la petrecerile din corturi, unde nu se poate intra decât dacă ai masă rezervată (rezervările la hotel, la restaurante pentru Oktoberfest trebuie făcute cu 1 an înainte, fără glumă). Se cântă şi dansează pe mese până la ora 11.00 când se termină petrecerea.

A doua zi am vizitat oraşul. Mi-a plăcut plimbarea cu biciclete prin Parcul Central (este mai mare decât celebrul Central Park din New York). Nu vă îndepărtaţi de râu, pentru a admira curajoşii tineri ce fac surf. Da, există şi surf pe râu. Chiar dacă în această perioadă mercurul termometrelor nu indică multe grade, vă puteţi încălzi încercând o supă de dovleac. A treia zi am plecat către Europa Park, cel mai mare parc de distracţii din Europa.

Măcar o dată în viaţă, indiferent de vârstă, trebuie să ajungeţi aici. Personaje din basmele fraţilor Grimm, dar şi din producţii animate recente te îmbie să nu îmbătrâneşti niciodată. Am dormit la hotel El Andaluz – decorat în stil spaniol şi vizitat de sute de celebrităţi din lumea întreagă. În acest parc am reuşit să-mi înving teama de “roller coaster”. Nu încercasem până acum, dar m-am bucurat de 6. Preferatul meu a fost “Silver Star” (atinge o viteză de 130 km). Un bilet în acest parc costă 39 euro/adult/zi.

Ultima zi a fost dedicată oraşului Sttutgart, iar punctul de atracţie a fost Muzeul Porsche. Indiferent de gradul de pasiune pentru maşini pe care îl ai, ai parte de o lecţie de istorie. A fost o călătorie plină de adrenalină şi bună dispoziţie!

Informaţii utile

Hostel lÎngă München:

Café-restaurant, München: http://muenchen72.de/

Europa Park: www.europapark.de

Restaurant Cube, Stuttgart http://www.cube-restaurant.de/

Muzeul Porsche: porsche.com/germany/aboutporsche/porschemuseum/

Info Germania: www.germany.travel

Ne auzim cu poveşti de travel şi pe blogul subsemnatei: styletraveler.tumblr.com

Foto: Mădălina Drăgoi

Urmărește CSID.ro pe Google News
Mădălina Drăgoi - Editor
 Senior Editor si Fashion Stylist Acum ceva timp, mă aflam la Atena, la o conferinţă internaţională despre frumuseţe şi industria de profil. În sală erau jurnaliste din toată Europa. Reprezentau în special presa glossy. Multe dintre ele erau parcă scoase din paginile revistelor pentru ...
citește mai mult
Recomandare video
Totul despre stenoza aortică: „Pacientul poate ajunge chiar și la vârsta de 30 de ani să necesite înlocuire de valvă aortică cu o proteză”