Inamicii ascunsi ai dietei

De-a lungul vietii hormonii, pun in pericol silueta femeii de nenumarate ori.
Inamicii ascunsi ai dietei
Inamicii ascunsi ai dietei

Esti la dieta, esti foarte atenta la ce mananci si totusi nu se vad inca rezultatele? Ei bine, afla ca exista niste aspecte care de cele mai multe ori iti scapa din vedere si nu iti permit sa iti atingi obiectivele! Descopera-le si invata cum sa le faci fata!

1. Hormonii

Hormonii feminini pot sa iti dea adevarate batai de cap. De-a lungul vietii pun in pericol silueta femeii de nenumarate ori. Variatiile hormonale deregleaza si functionarea normala a corpului, prin declansarea unor simptome precum balonare, retentie de apa, constipatie.

Nasterea vine si ea cu o doza mare de hormoni ce ingreuneaza redobandirea siluetei initiale iar menopauza vine cu niste kilograme in plus la peste 80% dintre femei.

Ce poti face pentru a diminua efectele negative ale hormonilor? Mananca echilibrat, evita rontaitul dintre mese si nu iti umple farfuria intocmai ca partenerul tau. Inainte de menstruatie, ia niste suplimente alimentare anti stres si anti retentie a apei, fa exercitii de relaxare si dormi cel putin 8 ore pe noapte, pentru a-ti pastra un bun echilibru hormonal.

2. Stresul

Stresul se face vinovat atat de kilogramele in plus cat si de cele pe care nu reusesti uneori sa le pui pe tine. Asa ca, macar in timpul mesei, incearca sa eviti orice factor de stres posibil, pentru a nu iti crea probleme prea mari.

3. Alimentele industrializate
Calitatea redusa a alimentelor industrializate se rasfrange puternic asupra siluetei. Chiar daca aparent mananci sanatos, poti avea probleme cu greutatea tocmai din cauza acestora. De cele mai multe ori, acestea contin cantitati prea mari de grasimi, sare, zahar, la care se adauga si zeci de aditivi alimentari, nu tocmai sanatosi. Ce e de facut?

Alege sa-ti cumperi produse congelate sau bio. Incearca sa le gatesti sanatos si rapid, fie la gratar, fie la abur.

4. Timpul dedicat mesei
De cele mai multe ori, nu acordam atentia cuvenita alimentatiei. Iar faptul ca mananci repede, in conditii uneori inconfortabile, iti impiedica stomacul sa digere corect alimentele si, drept consecinta, corpul tau stocheaza zaharurile si grasimile. Rezultatul – te ingrasi.

Pentru a evita acest lucru, acorda atentie maxima locului si timpului in care mananci – o masa corecta trebuie sa dureze cel putin 20 de minute.

5. Alimentatie neechilibrata
Dintr-o dorinta prea mare de a scadea in greutate, eviti sa mananci uneori sau nu mananci la ore fixe. Organismul tau devine bulversat si din aceasta cauza are tendinta sa stocheze tot ce primeste. Unde? La burta si pe solduri.

Nu cred ca iti doresti acest lucru asa ca, chiar si intr-o cura de slabire, nu sari peste nicio masa si incearca sa gasesti un echilibru alimentar.

Citeste si Curcubeie vegetale la tine in farfurie

Eco-Atkins vs. Atkins
Eco-Atkins vs. Atkins
Cel mai nou articol Video:
Armando Lungu: despre vegetarianism și activitatea fizică