Zinc

Microelement ce permite realizarea de enzime, el se află sub formă de compuşi, de exemplu carbonanhidrază, cea mai mare parte revenind glandei tiroide, ficatului şi pancreasului. Necesarul zilnic de Zinc se situeaza intre 5-19 miligrame iar sursele de zinc sunt alimentele bogate în proteine de origine animală (peşte, produse lactate, ouă), legumele uscate si cerealele reduc absorbţia acestuia.

Lipsa  de zinc poate duce la caderea parului, pierderea simtului gustativ, afectiuni ale pielii, micsorarea imunitatii organizmului , atrofierea gonadelor, intarzierea cresterii, complicatii in cazul femeilor insarcinate. Zincemia reprezinta nivelul de zinc din serul sangvin valorile normale se situeaza in jurul a 1.25mg/l.

Informatiile despre terapiile complementare, plantele medicinale sau remediile naturale, care pot veni in ajutorul bolnavului, nu exclud sau nu inlocuiesc tratamentele medicale, ci le completeaza. SC TITLURI QUALITY S.R.L nu este responsabila pentru aplicarea defectuoasa sau nereusita vreunui tratament. Informatiile de pe site si materialele aferente sunt folosite "asa cum sunt" fara garantii de nici un fel. CSID nu furnizeaza sfaturi medicale similare celor pe care le puteti primi de la medicii care efectueaza consultatia si care vin in contact cu realitatea cazurilor dvs. CSID nu isi propune sa inlocuiasca consultul medical de specialitate, informatia prezentata pe acest site are un caracter informativ.