Cum vor arăta regulile în saloanele de înfrumuseţare, după 15 mai

Diana Baicu a vorbit despre regulile din saloanele de înfrumuseţare şi cum va arăta noul protocol.
Cum vor arăta regulile în saloanele de înfrumuseţare, după 15 mai
FOTO: shutterstock / Cum vor arăta regulile în saloanele de înfrumuseţare, după 15 mai

Serviciile centrelor de înfrumuseţare se vor derula de acum înainte pe baza unui nou protocol, menit să protejeze şi mai mult sănătatea clienţilor şi personalului. 

Odată cu implementarea noilor măsuri de protecţie, un salon de înfrumuseţare din Bucureşti a devenit salon COVID-19 SAFE, acest lucru fiind specificat atât la recepţie, cât şi pe uşa de la intrare, astfel încât publicul să ştie că sunt luate măsurile de protecţie complete, conform recomandărilor Organizaţiei Mondiale a Sănătaţii.

”Este foarte important ca toată lumea să fie în siguranţă, atât clientul, cât şi personalul. Trebuie să ne luăm toate măsurile necesare. Da, toate acestea înseamnă costuri suplimentare, dar alegem siguranţa şi sănătatea oamenilor mai presus de profit.În următoarea perioadă recomandăm tuturor saloanelor să nu crească preţurile tratamentelor pentru că este o perioadă dificilă din punct de vedere financiar pentru majoritatea oamenilor”, declară Diana Baicu, Director General Top Line şi Business Consultant pentru Centrele Silhouette.

Noile reguli de protecţie începând cu 15 mai 2020

  1. Programările se fac online sau prin telefon înainte. Nu se vor mai face programări direct la recepţie.
  2. Clientul va intra în centru la ora programării, neînsoţit. Se desfiinţează spaţiul/sala de aşteptare. Deasemenea, nu vor mai exista reviste si pliante pentru clienţi.
  3. Nu se vor mai servi în salon cafea, apă şi nicio altă bautură sau produs alimentar. La nevoie, clientul primeşte o sticlă de apă îmbuteliată.
  4. Există un triaj la intrare, unde se ia temperatura şi se verifică procentul de oxigen. Nu sunt acceptate persoanele care au temperatura peste 37℃  si nivel de oxigen sub 89-90%.
  5. Fiecare client va completa în prealabil o declaraţie pe propria răspundere (de preferat online) prin care precizează că nu are simptome specifice COVID-19 sau că nu a fost recent în ţările aflate pe lista roşie a pandemiei.
  6. Personalul va purta viziere, măşti de protecţie, mănuşi şi chimono de protecţie, iar după fiecare client, personalul îşi va schimba masca, mănuşile şi chimono-ul. Deasemenea, personalul salonului va purta încălţăminte de interior sau botoşi peste încălţămintea cu care a venit de afară.
  7. Clientul va primi gratuit, la intrarea în salon, produse de protecţie de unică folosinţă din partea personalului: mască, mănuşi, chimono şi botoşi acoperitori încălţăminte.
  8. Clientul îşi va pune geanta într-o pungă de plastic de unică folosinţă pe care i-o pune la dispoziţie personalul salonului.
  9. Geaca / haina clientului va fi luată de personalul Silhouette şi va fi depozitată într-un spaţiu dotat cu sisteme de distrugere a microorganismelor.
  10. Este interzis contactul fizic: strângeri de mână, pupat, îmbrăţişat etc.
  11. Există un circuit al clienţilor în salon şi al personalului. Dacă personalul nu are o intrare separată, va veni cu 15 minute înaintea clientului.
  12. Se respectă un timp de minimum 10-15 minute între pacienţi, timp în care se face dezinfecţia totală a spaţiului de tratament şi a instrumentarului.
  13. Recomandăm folosirea doar a materialelor de unică folosinţă: prosoape, protecţii pat, protecţii scaun etc.
  14. Se recomandă plata cu cardul. Dacă totuşi clientul plăteşte cash, persoana care incasează trebuie să-şi schimbe mănuşile imediat după ce a încasat.
  15. La recepţie a fost montat un paravan incolor care desparte clientul de personal, pentru siguranţă, paravan care este dezinfectat înainte şi după fiecare client.
  16. Pe receptie vor exista serveţele dezinfectante de unică folosinţă , de preferat ambalate individual.
  17. În orice salon din ţară este recomandat să îi cerem specialistului să poarte obiectele de protecţie, în cazul în care observăm că nu le poartă.
  18. Trebuie să ne luăm toate măsurile de siguranţă. Da, toate acestea înseamnă costuri suplimentare, dar alegem siguranţa şi sănătatea oamenilor mai presus de profit.
  19. În următoarea perioadă recomandăm tuturor saloanelor să nu crească preţurile tratamentelor pentru că este o perioadă dificilă din punct de vedere financiar pentru majoritatea oamenilor.
Pungile de sub ochi: cauze şi remedii
Pungile de sub ochi: cauze şi remedii
Cel mai nou articol Video:
Nora Neghină, psiholog: ce determină comportamentul adictiv
Recomandări: