Femeia are ultimul cuvânt de spus în privinţa destinaţiei de vacanţă

Conform studiului, în aproape 60% din cazuri, femeile sunt cele care, în mod direct, achiziţionează sau fac o cerere către agenţia de turism dar, pe de altă parte, se implică şi în achiziţiile făcute de soţ sau partener.
Femeia are ultimul cuvânt de spus în privinţa destinaţiei de vacanţă

Femeile decid în majoritatea situaţiilor unde pleacă familia, sau cuplul, în concediu în străinătate şi au ultimul cuvânt în aproximativ 80% din cazuri, ele alegând destinaţia, perioada şi chiar hotelul, potrivit unui studiu al Vola.ro, cel mai mare portal de turism online din România.

Conform studiului, în aproape 60% din cazuri, femeile sunt cele care, în mod direct, achiziţionează sau fac o cerere către agenţia de turism dar, pe de altă parte, se implică şi în achiziţiile făcute de soţ sau partener.

„Femeile decid unde se pleacă în vacanţă. De cele mai multe ori se întâmplă ca bărbaţii, atunci când vor să cumpere o vacanţă, să amâne achiziţia până se pot consulta cu soţiile. Femeile pun mai multe întrebari agenţilor de turism şi sunt mult mai informate în legătură cu destinaţia, obiectivele turistice etc., faţă de bărbaţi, care decid în funcţie de criterii mai tehnice, cum ar fi preţul sau numărul de stele al hotelului”, a declarat Ioana Bălănescu, manager travel Vola.ro.

Studiul arată că 59% dintre cei care cumpără vacanţe online locuiesc în Bucureşti, iar pe următoarele trei locuri se situează cei din Cluj-Napoca, Iaşi şi Timişoara.

„În ultimii ani a crescut ponderea provinciei, pentru că s-au introdus mai multe zboruri de pe aeroporturile din ţară, mai ales low-cost-uri. Astfel, şi pentru cei din afara Bucureştiului a devenit mai comod şi mai ieftin să călătorească. În trecut, aceştia erau nevoiţi, în multe cazuri, să vină în Capitală ca să poată pleca cu avionul în vacanţă în străinătate”, a mai spus Bălănescu.

Valoarea medie a unei cumpărături pentru un pachet turistic (vacanţă/city break) este de 524 de euro, respectiv 262 de euro de persoană. Cel mai important segment de turişti (51%) îl reprezintă persoanele între 25 şi 34 de ani. Pe locul 2 (20%) sunt cei cu vârste între 35 şi 44 de ani, urmaţi de categoria 18-24 de ani (14%), peste 55 de ani (8%) şi 45-54 de ani (7%).

În funcţie de numărul de stele al hotelurilor la care se cazează, 69,38% dintre turişti aleg unităţile de trei stele, 26,68% merg la patru stele, 2,8% se cazează la cinci stele, 0,56% la două stele şi 0,58% dorm în apartamente.

Tinerii cu vârste de până în 34 de ani caută hoteluri de trei stele, iar hotelurile de 4-5 stele, precum şi apartamentele, sunt cerute de cupluri cu vârste de peste 35 ani sau familii cu copii (în cazul apartamentelor). Tinerii cumpără mult mai multe city-break-uri, iar cei peste 35 sunt mai degrabă interesaţi de vacanţe de şapte zile sau mai mult în destinaţii precum Turcia, Grecia sau Bulgaria.

„Numărul mediu de pasageri per pachet este de 2,2. Asta înseamnă că cele mai multe achiziţii se fac per cuplu. Dar există şi pachete single vândute sau cupluri care călătoresc cu copil/copii. Numărul de persoane per pachet creşte odată cu vârsta”, a mai spus Ioana Bălănescu.

Sursa: Mediafax

Eşti deprimat? Ascultă Queen sau ABBA!
Eşti deprimat? Ascultă Queen sau ABBA!
Cel mai nou articol Video:
Ce este atașamentul și cum îți influențează viața
Recomandări:
Depresia, detectată direct de pe telefon
Depresia, detectată direct de pe telefon
Activitatea fizică arde mai puține calorii decât te-ai fi așteptat STUDIU
Activitatea fizică arde mai puține calorii decât te-ai fi așteptat STUDIU