REGULAMENTUL CONCURSULUI „Care este secretul tau in lupta cu tusea?”, derulat pe pagina de Facebook „Ce se intampla, doctore?”

REGULAMENTUL CONCURSULUI „Care este secretul tau in lupta cu tusea?”, derulat pe pagina de Facebook „Ce se intampla, doctore?”
  • Publicat:

Art. 1 Organizator

S.C. Mediafax Group SA cu sediul social in Bucuresti, str.Aurel Vlaicu nr 62-66, Sector 2, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub J40/6876/2010, cod fiscal R CUI RO 27189522.

Art. 2 Durata concursului si aria de desfasurare

Actiunea se deruleaza in perioada 1-15 martie, in scopul fidelizarii internautilor si cresterii traficului pe site-ul www.csid.ro si a cresterii numarului de fani pe pagina de Facebook a revistei.

S.C. MEDIAFAX GROUP S.A. isi rezerva dreptul de a modifica datele de incepere si de finalizare ale campaniei, fara drept de compensare, dar nu inainte de a anunta publicul pe site-ul www.csid.ro.

Art. 3 Conditiile de participare

Concursul este anuntat pe site-ul csid.ro si pe pagina de Facebook a revistei „Ce se intampla, doctore?” si se adreseaza tuturor vizitatoarelor, care au domiciliul in Romania. Nu vor avea drept de participare angajatii Mediafax Group, ai partenerilor implicati in organizarea acestei actiuni, si nici rudele de gradul intai ale acestora.

Participarea la campania „Care este secretul tau in lupta cu tusea?”implica acceptul tuturor participantilor ca numele si textele prezentate sa poata fi facute publice in scop publicitar, fara niciun fel de pretentie de ordin patrimonial din partea autoarelor acestora.

Art. 4 Protectia datelor personale

Prin accesarea paginii concursului „Care este secretul tau in lupta cu tusea?”si trimiterea unui raspuns/comentariu la intrebarea concursului, orice participanta isi exprima acordul ca toate datele cu caracter personal sa fie incluse in baza de date a S.C. MEDIAFAX GROUP, persoana juridica inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal. Scopul prelucrarii datelor este „reclama, marketing si publicitate”.

S.C. MEDIAFAX GROUP S.A. prelucreaza datele personale ale participantilor in vederea organizarii acestui concurs, desemnarii castigatorilor si atribuirii de premii, precum si pentru a informa in legatura cu alte produse, servicii, evenimente, etc. (telefon, SMS, e-mail, posta, etc).

Conform dispozitiilor art.20 alin.(1) din Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, S.C. MEDIAFAX GROUP S.A. are obligatia de a aplica masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.

Datele cu caracter personal prelucrate in vederea organizarii acestui concurs, desemnarii castigatorilor si atribuirii de premii sunt destinate utilizarii de catre S.C. MEDIAFAX GROUP S.A. si vor fi comunicate numai partenerilor contractuali ai operatorului cu care acesta colaboreaza in vederea organizarii concursului si publicului larg prin afisarea listei castigatorilor premiilor acordate in cadrul concursului. La incheierea operatiunilor de prelucrare a datelor in scopul organizarii acestui concurs, MEDIAFAX GROUP S.A. nu va transfera aceste date unui alt operator. Comunicarea acestor date partenerilor contractuali se realizeaza numai in scopul informarii lor in privinta derularii concursului si desemnarii castigatorilor.

S.C. MEDIAFAX GROUP S.A. nu este responsabil pentru eventuala utilizare neautorizata a datelor cu caracter personal de catre partenerii sai.

Conform Legii 667/2001, participantii au urmatoarele drepturi: dreptul de acces, dreptul de interventie asupra datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a se adresa justitiei. Pentru exercitarea acestor drepturi participantele trebuie sa depuna o cerere scrisa, datata si semnata, la sediul S.C. MEDIAFAX GROUP S.A., str. Aurel Vlaicu, nr. 62-66, sector 2, Bucuresti.

Daca unele date furnizate sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

Art. 5 Modul de desfasurare a actiunii

Incepand cu data de 1 martie 2012 vizitatoarele paginii de Facebook a revistei „Ce se intampla, doctore?” vor avea posibilitatea sa castige cate o geanta Ferraghini in valoare de 224 lei.

Pentru a putea intra in concursul „Care este secretul tau in lupta cu tusea?”participantele trebuie sa acceseze pagina de Facebook a revistei, sa dea Like paginii si sa posteze un raspuns la intrebarea concursului.

Raspunsurile primite vor fi analizate de redactia „Ce se intampla, doctore?” si de partenerul revistei in organizarea concursului , iar cele mai interesante cinci raspunsuri vor fi desemnate castigatoare. In desemnarea castigatorilor se va avea in vedere relevanta fata de tema discutiei, originalitatea comentariului si stilul de redactare. Pentru validarea raspunsurilor castigatoare trebuie indeplinite cele doua conditii, de la punctele 1 si 2.

Castigatorii vor fi desemnati in data de 17.03.2012 si vor fi anuntati pe site la finalul concursului, urmand sa fie contactati de organizatorul campaniei.

In cazul in care participanta desemnata castigatoare a furnizat date de contact eronate si nu poate fi contactata, aceasta este descalificata si se alege alta castigatoare.

Art. 6 Premii

In cadrul acestei campanii se vor acorda 5 premii, constand in 5 geanti Ferraghini in valoare de 1120 lei. Geanta de voiaj Ferraghini are dimensiuni 60 x 33x 25 cm. Geanta dispune de compartimente interioare si de un compartiment separat cu fermoar. Gentile oferite ca premiu sunt portocalii sau rosii.

Valoarea unui premiu este de 224 lei, valoarea totala fiind 1120 lei.

Premiile nu vor putea fi schimbate cu contravaloarea lor in bani sau alte produse ori servicii.

Art. 7 Desemnarea si anuntarea castigatorilor

La finalul concursului vor fi desemnati 5 castigatori.

Castigatorii vor fi anuntati pe site-ul www.csid.ro si pe pagina de Facebook a revistei si contactati telefonic, pe mail sau contul de Facebook de organizatorii campaniei, care le vor comunica modalitatea prin care intra in posesia premiului.

Premiile vor fi trimise prin curier / posta, taxele fiind suportate de catre Organizator. Pentru a intra in posesia premiului castigatorul trebuie sa trimita pana in 31 martie , prin fax / mail, Organizatorului o copie dupa buletin sau cartea de identitate si adresa exacta unde doreste sa i se livreze coletul.

Art. 8 Responsabilitatea

Organizatorul promotiei nu are nicio raspundere si nu va putea fi implicat in litigii legate de corectitudinea datelor personale trimise de catre participanti.

Organizatorul va acorda premiul numai acelor persoane ale caror date sunt trimise la actiunea promotionala, in conformitate cu prevederile prezentului regulament.

Organizatorul nu are obligatia de a purta corespondenta privitoare la solicitarile necastigatoare.

Organizatorul nu-si asuma nicio responsabilitate cu privire la calitatea produselor si serviciilor oferite drept premiu.

Participarea la acest concurs implica obligativitatea respectarii prevederilor prezentului regulament.

Organizatorul nu are obligatia de a calcula, retine la sursa si a varsa la bugetul de stat cota de 16% aplicata asupra venitului net realizat din fiecare premiu, deoarece ficare dintre premiile acordate in cadrul acestei campanii are un cuantum mai mic decat valoarea sumei neimpozabile de 600 de lei, conform art.77, al.4 din Codul Fiscal al Romaniei.

Art. 9 Publicarea regulamentului

Pentru aducerea la cunostinta publicului, Regulamentul va fi disponibil gratuit la sediul Organizatorului si pe site-ul www.csid.ro incepand cu 1 martie 2012.

Art. 10 Litigii

Eventualele litigii aparute intre S.C. MEDIAFAX GROUP S.A. si participantele la promotie vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate vor inainta litigiul spre solutionare instantelor de judecata din raza teritoriala a sediului Organizatorului.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Tratamentul personalizat în cancerul de sân