Katty Perry cere 2 milioane de dolari unui brand de cosmetice

Cântăreaţa americană Katy Perry este implicată într-un proces de 2 milioane de dolari cu brandul ghd, specializat în produse pentru îngrijirea părului, anunţă dailymail.co.uk, citată de Mediafax.
Katty Perry cere 2 milioane de dolari unui brand de cosmetice

Cântăreaţa americană Katy Perry este implicată într-un proces de 2 milioane de dolari cu brandul ghd, specializat în produse pentru îngrijirea părului, anunţă dailymail.co.uk, citată de Mediafax.

Potrivit site-ului TMZ.com, Jemella Group, compania din spatele brandului ghd, a solicitat instanţei americane să blocheze iniţiativa avocaţilor cântăreţei Katy Perry care doresc să iniţieze un proces, întrucât artista americană susţine că i se datorează suma de 2 milioane de dolari.
Katy Perry a obţinut 4,5 milioane de dolari în calitate de ambasadoare a brandului, însă Jemella Group doreşte să întrerupă această colaborare cu cântăreaţa.

Avocaţii cântăreţei susţin că, în acest context, artista ar trebui să primească o sumă suplimentară de 2 milioane de dolari, pe baza unui acord verbal.

În procesul, care este inevitabil, Jamella Group va nega că a încheiat vreodată o înţelegere verbală cu Katy Perry şi vor să renunţe la colaborarea cu artista americană, întrucât aceasta nu mai este la fel de populară în Europa ca în urmă cu câţiva ani.
Katy Perry a fost desemnată imaginea oficială a brandului de produse cosmetice ghd în anul 2011.

Katy Perry a vândut 48 de milioane de discuri doar în Statele Unite. Printre hiturile ei se numără piese precum „Firework”, „California Gurls”, „E.T.” şi „Hot N Cold”, extrase de pe albumul ei de debut „One Of The Boys” din 2008 şi de pe albumul „Teenage Dream” din 2010.
Artista americană a devenit în ultimii ani un veritabil brand, iar actriţa şi-a lansat propriul parfum, o ojă şi o linie de gene false. Ea este, totodată, imaginea oficială a liniei de produse de îngrijire a pielii Proactiv şi a chipsurilor Popchips.