Halle Berry- silueta de star

Pentru a intra in pielea personajului Storm din "X-Men - The last stand", Halle Barry a trecut printr-un program de fitness sustinut. Nu numai pentru a intra pielea personajului, dar si pentru a incapea in costumul foarte stramt pe care a fost nevoita sa
Autor: Elena Nistor
Halle Berry- silueta de star
Halle Berry- silueta de star

Halle Berry si-a tonifiat musculatura sub indrumarea antrenoarei din Los Angeles, Ramona Braganza. Antrenoarea a conceput un program de exercitii menite sa o ajute pe Halle sa-si tonifice in special musculatura umerilor, abdomenului si picioarelor.

Daca vrei sa te pregatesti pentru sezonul costumelor de baie, cateva dintre exercitiile facute de Halle te pot ajuta si pe tine. Antrenamentul consta in cate patru sedinte pe saptamana care includ exercitii pentru brate, picioare si abdomen.

Vei avea nevoie de o pereche de greutati de aproximativ 5 kg, o banca inclinata pe care sa faci exercitiile pentru brate si o minge de fitness.

Pentru inceput este necesar sa faci cateva exercitii de incalzire, de intesitate moderata, timp de sapte minute. Poti trece apoi la exercitiile efective. Repeta de 15 ori fiecare exercitiu din fiecare set, cu o pauza de 30 de secunde intre ele.

Setul 1:

 –    Tinand trunchiul drept, paseste inainte cu piciorul drept, flexand genunchiul. Tine cele doua greutati in maini. Repeta apoi cu piciorul stang.

–   Stand in pozitia prezentata mai sus, cu genunchiul indoit, tine o greutate intr-o mana, iar cealalata mana pozitioneaz-o cu palma spre spate. Pornind cu greutatea de la nivelul coapsei, ridic-o apoi pana la nivelul umarului. Repeta si cu celalt brat.

–    Stai in picioare si ridica cele doua greutati in lateral pana la nivelul umerilor. Palmele trebuie pozitionate spre interior.

Setul 2

–   Stai intinsa pe spate pe o banca inclinata. Tine bratele stranse la piept cu cele doua greutati, iar apoi impinge bratele inainte.

–    Stand in pozitia de mai sus, cu bratele pe langa corp, ridica greutatile pentru a fi paralele cu solul.

–    Intinde mainile in lateral, ridicandu-le apoi deasupra pieptului.

Setul 3

–    Cu greutatile in maini, indoaie bratele de la cot, urcand si coborand de pe o treapta.

–   Stand cu spatele pe mingea de fitness, picioarele pe podea si cu mainile incrucisate la piept, ridica cate putin toracele.

Articol exclusiv online

Top 10 destinatii romantice
Top 10 destinatii romantice
Cel mai nou articol Video: