Exclusiv: 7 minute cu Gwyneth Paltrow

Bucureşti, 14 septembrie 2012, ora 23.15 – Sunt în redacţie şi scriu pagina despre noutăţile din zona frumuseţii. Printre recomandările de produse şi servicii, fac o ştire despre Gwyneth Paltrow, una dintre actriţele pe care le admir foarte mult, care tocmai s-a implicat într-o campanie Max Factor, coordonată de celebrul make-up artist Pat McGrath.
Exclusiv: 7 minute cu Gwyneth Paltrow

Bucureşti, 14 septembrie 2012, ora 23.15 – Sunt în redacţie şi scriu pagina despre noutăţile din zona frumuseţii. Printre recomandările de produse şi servicii, fac o ştire despre Gwyneth Paltrow, una dintre actriţele pe care le admir foarte mult, care tocmai s-a implicat într-o campanie Max Factor, coordonată de celebrul make-up artist Pat McGrath.

Abu Dhabi, 4 decembrie 2012, ora 19.15, evenimentul Procter&Gamble Beauty, hotel Shangri-La – prezentarea trendurilor 2013 în materie de frumuseţe. După faimoşii hair-stylişti Eugene Souleiman şi Josh Wood, McGrath a executat câteva machiaje inspirate din cele pe care le-a creat de curând pentru show-urile caselor de modă Louis Vuitton, Dior sau Anna Sui.


Aplauzele audienţei formată din jurnalişti din 20 de ţări o bucură pe Pat, însă nu părăseşte scena aşa cum ne-am fi aşteptat. Ne spune că mai are de prezentat un model. Toate privirile rămân fixate când apare o fată blondă, cu o nuanţă de păr precum “bebeluşii” recomandată cu mare căldură blondelor de către “Regele culorii” hair –stylistul Josh Wood.

Este înaltă, cu o siluetă de model, îmbrăcată cu pantaloni negri şi o bluză neagră cu o aplicaţie de broderie bej, semnate Valentino. Poartă pantofi cu toc cu o aplicaţie din plastic transparent cu vedere la degete. Tenul ei este foarte proaspăt, iar machiajul minimalist.

Pe fiecare mână are câte un inel mare, iar urechile îi sunt împodobite cu cercei candelabru cu pietre albe. Rafinament este cuvântul care o descrie cel mai bine. Este chiar ea, Gwyneth Paltrow! Salută politicos, zâmbeşte cu discreţie şi stă lipită de make-up artist. Zeci de bliţuri luminează încăperea din secundă în secundă.
Pe ecrane rulează imagini din campania Max factor unde ea a intrepretat câteva roluri inspirate chiar din viaţa ei: cel de mamă, soţie, divă de la Hollywood, femeie de afaceri.


Îmi vine în minte articolul despre ea pe care l-am scris acum câţiva în revista “Ce se întâmplă, doctore?” în care prezentam grija ei devenită obsesie pentru hrana sănătoasă (tatăl ei a suferit de o boală gravă şi spera ca printr-un stil de viaţă sănătos şi o hrană atent selecţionată ea şi familia sa să aibă să nu aibă astfel de probleme).
Pe atunci era adepta hranei macrobiotice şi în permanenţă un bucătar îi gătea, iar un angajat îi aducea caserole cu mâncare sănătoasă oriunde se afla. Citez din memorie: „Consumăm pâine din făină albă foarte rar, ca pe un deliciu.

Acum este fan hrană raw-vegan. Brusc aparatul foto “ţipă de foame”. Mă panichez până reuşesc să schimb bateriile. Am pierdut câteva secunde în care aş fi putut să pozez. Reintru în scena celor care apăsau în neştire butonul magic. Gwyneth se comportă ca oricare om normal, chiar pare timidă. Regăsesc latura umană pe care o surprind uneori când primesc newsletterul de la blogul ei goop.com unde postează reţete de mâncare, vorbeşte despre dorinţele ei sau face recomandări.

Câteva zeci de secunde mai târziu îşi ia la revedere. Vraja dispare. Toţi cei prezenţi în sală caută printre cadrele făcute cu aparatul foto ori cu telefonul fotografia perfectă şi se privesc în ochi pentru a-şi confirma că a fost adevărat acest moment. Se pregătesc ştiri şi postări pe reţelele sociale şi cu siguranţă multe poveşti.

Foto: Mădălina Drăgoi