3 moduri unice prin care îţi stimulezi libidoul

Toate cuplurile întâmpină, după un anumit timp, problema: când libidou nu e, nimic nu e. Şi, inevitabil, încep întrebările (“oare nu îl mai iubesc?” “oare nu mă mai atrage?” “s-a stins flacăra dintre noi doi?”) şi odată cu ele neliniştea, nefericirea, poate chiar starea de depresie.
3 moduri unice prin care îţi stimulezi libidoul

Toate cuplurile întâmpină, după un anumit timp, problema: când libidou nu e, nimic nu e. Şi, inevitabil, încep întrebările (“oare nu îl mai iubesc?” “oare nu mă mai atrage?” “s-a stins flacăra dintre noi doi?”) şi odată cu ele neliniştea, nefericirea, poate chiar starea de depresie.

Ceea ce ar trebui să te liniştească este că există mereu soluţii – scăderea libidoului nu are neapărat legătură cu iubirea, ci mai degrabă cu stilul de viaţă.

Aşadar, imediat cum simţi că pierzi controlul, aplică următoarele sfaturi:

1.    Fii atentă la ce mănânci

Poate ţi se pare infantil să crezi că ceea ce mănânci afectează viaţa ta sexuală, dar este adevărat – dieta şi sexul merg mână-n mână. Energie puţină înseamnă viaţa sexuală nesatisfăcătoare, iar energia are ca principală sursă mâncarea.

Cu cât te simţi mai slăbită sau mai obosită cu atât mai mică este dorinţa ta de a face sex, de aceea începe prin a-ţi îmbunătăţi alimentaţia zilnică. De preferat, optează pentru porţii mici, de cereale, lactate slabe, peşte, legume şi fructe pe tot parcursul zilei astfel încât să nu-ţi fie niciodată prea foame.

2.    Învaţă să gestionezi stresul

Dacă ai o zi extrem de grea la birou, sexul este ultimul lucru la care te gândeşti când ajungi acasă. Ţi se întâmplă ţie şi majorităţii din jurul tău: stresul este unul dintre cei care ucid plăcerea de a întreţine relaţii sexuale, aşa că nu-ţi rămâne decât să-l învingi pentru a-ţi îmbunătăţii viaţa sexuală.
 Prima şi cea mai importantă modalitate este aceea de a fi atentă – adică a fi prezentă în propria ta viaţă, în momentul actual, şi nu prizonier în stresul zilei de ieri sau de al celui de mâine. Dacă faci asta, cel mai probabil o să dobândeşti acea stare de spirit pentru relaţii intime. Fii atentă cu atât mai mult în timpul actului sexual – cu cât eşti mai focusată pe prezent cu atât vei fi mai împlinită.

3.    Fitness în doi

Vrei sex de calitate în seara asta? Atunci fii pregătită să transpiri: nu trebuie să mergi la sală singură, ci să transformi fitness-ul într-o activitate de cuplu. Mergeţi la o simplă plimbare amândoi sau, mai distractiv, la o plimbare cu bicicletele pentru a stimula energia şi unitatea dintre voi doi şi, implicit, pentru a creşte libidoul.
Sportul ajută organismul să elimine substanţe chimice şi hormoni care cresc probabilitatea de a-ţi dori mai multă interacţiune sexuală.

Citeşte şi: Maca şi viaţa sexuală are numai de câştigat!

Citeşte şi: Bărbaţi, uitaţi de hamburgheri! Vă afectează libidoul şi fertilitatea!

Citeşte şi: Testosteronul, hormonul energiei si placerii intense