Exercitiile Kegel – cum se fac

Iata cateva exercitii care te vor face sa ajungi mai repede pe culimile extazului.
Exercitiile Kegel – cum se fac
Cum sa faci exercitiile Kegel

Sigur ai mai auzit despre exercitiile Kegel pana acum. Si ti-ai si promis ca o sa le incerci… candva. Nu mai amana, exercitiile Kegel isi merita efortul. Te vor ajuta sa ajungi mai usor la orgasm si sa-l simti mai intens. Unde mai pui ca sunt usor de realizat, oricand, oriunde!

Cum functioneaza exercitiile Kegel?

Iti tonifica si iti intaresc muschiul pubo-coccigian (PC), care se intinde din fata osului spatelui pana la osul pubic. El formeaza un „hamac” ce sustine vezica urinara, vaginul, uterul si o parte din rect.

Fibrele muschiului se intrepatrund si inconjoara deschiderea vezicii urinare (uretra), deschiderea vaginului (orificiul vaginal) si a rectului (anusul).

In timpul orgasmului, acesti muschi se contracta ritmic. Cu cat sunt mai puternici, cu atat si senzatiile sunt mai intense. Un alt bonus oferit de exercitiile Kegel: in timpul actului sexual poti spori si placerea partenerului prin contractia ritmica a muschilor.

Care sunt muschii PC (pubococcigieni)?

Multe femei confunda muschii PC, contractand coapsele, fesele, abdomenul etc. Pentru a identifica muschii pubococcigieni, incearca sa opresti fluxul urinar. Muschii pe care i-ai contractat in acel moment sunt cei pe care trebuie sa ii antrenezi.

O alta modalitate de identificare este introducerea unui deget in vagin si contractarea muschilor in jurul acestuia.

Exercitii Kegel de baza

Contracta pentru 1 – 2 secunde, apoi relaxeaza pentru 1 – 2 secunde muschiul. Se recomanda sa faci aceste contractii in grupuri de cate 10 serii, de aproximativ 10 ori pe zi.

Pagina 1 din 2