Hair Style London

In materie de look, tendintele se stabilesc, an de an, in orasul de pe Tamisa. 53 de tari se aliniaza la start in cursa pentru suprematie, insa doar trei ajung sa straluceasca pe podium. Si Romania a avut reprezentanti importanti care au atras atentia si
Hair Style London
Hair Style London

O data pe an, in capitala Marii Britanii are loc lansarea de trenduri. Adevaratii profesionisti nu pot lipsi de la un asemenea eveniment. Sunt doua zile de repetitii, o zi de emotii, trei ore cand uiti cum te cheama (finalizarea lucrarii) si 15 minute petrecute in fata juriului, in asteptarea verdictului. Cum se urca pe scena? Potrivit impartirii pe grupe, in functie de regiunea geografica. Europa de Est si numarul 25: Romania. Pe ce se pune accent? In primul rand, se puncteaza culorile si tehnica de lucru. Si, bineinteles, se respecta trendul. Fiecare echipa alege trendul pe care doreste sa-l experimenteze: naiv (Being Naive), rebel (Being Rebellious), indragostit (Being in Love) si constructiv (Being Constructive). O parte din executie este ca o tema pentru acasa: jumatate din lucrare a fost deja finisata. Cealalta jumatate se realizeaza acolo, la fata locului. tinuta, machiajul, coafura trebuie sa reprezinte un tot unitar. Modelul nostru apartinea trendului „Being Rebellious”. Altfel spus, protest in numele unei cauze proprii, pe care il exprimi prin vestimentatie, machiaj, atitudine. In mod sfidator, femeia „razboinica” nu respecta nici o conventie si ignora diferentele de sex, de rasa sau de varsta. Compozitie demna de toata lauda, lucrarea Romaniei nu a trecut deloc neobservata, chiar daca nu a urcat pe podium alaturi de Thailanda (locul III), SUA (locul II) si Elvetia (locul I).

Case mai mari, precum Anglia sau Franta, s-au multumit doar cu faptul de a visa la premiu si de a-i felicita pe castigatori. Revenind la tendinte, pentru 2006 s-a decis: trendul office (culori naturale cu reflexe reci – blond nordic, cenusiu –, tunsori medii si scurte); trendul romantic (o singura culoare calda, bucle, onduleuri, impletituri – par lung); trendul sexy (culori calde – aramiu, chiar si rosu); trendul gotic sau trendul pentru 2006 (negru-albastrui ori violet) pentru cei cu personalitate puternica. Asadar, 2006 este anul persoanelor hotarate, al oamenilor luptatori, asemenea celor din echipa care a reprezentat Romania cu cinste in orasul ce da tonul la tendinte.

 

Ace pentru cojocul ridurilor
Ace pentru cojocul ridurilor