Sucul anti-îmbătrânire: ce fructe și legume trebuie să conțină

Din fericire, consumul de sucuri naturale, proaspete, poate fi o modalitate excelentă prin care să te bucuri de nutrienții esențiali. Iată ce ar trebui să conțină sucul anti-îmbătrânire.
Sucul anti-îmbătrânire: ce fructe și legume trebuie să conțină
Foto: shutterstock

De cele mai multe ori, un program încărcat te poate ține la distanță de o dietă echilibrată care să conțină o varietate de alimente. Din fericire, consumul de sucuri naturale, proaspete, poate fi o modalitate excelentă prin care să te bucuri de nutrienții esențiali mai ales atunci când îți este foame sau ești pe fugă. Iată ce ar trebui să conțină sucul anti-îmbătrânire.

Ce trebuie să conțină sucul anti-îmbătrânire

Odată cu înaintarea în vârstă, vitaminele și nutrienții zilnici devin tot mai importanți având în vedere că organismul trece prin numeroase schimbări. Așadar, noroc că există sucuri care ne ajută să încetinim procesul de îmbătrânire. În general, sucurile din plante, cu un gust dulceag oferit de mere sau pere, vin la pachet cu vitamine, minerale și antioxidanți, toate într-un pahar.

Întotdeauna folosește în aceste sucuri verzi spanac sau kale, dar și castraveți. Aceste ingrediente oferă hidratare, antioxidanți și mici ajutoare pentru producția de colagen precum Vitaminele A și C, care mențin totodată sănătatea părului, pielii și unghiilor.

Într-un studiu publicat în Biomedical and Enviromental Sciences, un grup de bărbați cu colesterolul crescut au consumat zilnic timp de 12 săptămâni suc de kale, iar la final cercetătorii au constatat că nivelul colesterolului LDL (rău) scăzuse, iar cel al colesterolului HDL (bun), în creștere.

Similar salatei kale, spanacul vine la pachet și cu beneficii semnificative pentru sănătatea inimii. Un studiu realizat de Clinical Nutrition Research arată că participanții care consumau zilnic spanac reușeau să reducă tensiunea arterială.

Așadar, atunci când bei un suc verde, asigură-te că acesta conține salată kale, spanac sau castravete și un fruct precum măr sau pară.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Alexandra Necșoiu
Alexandra Necșoiu

ALEXANDRA NECŞOIU, Web-Editor, [email protected]

Este absolventă a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi deţine o diplomă de master în Producţie Multimedia şi Audio-Video. Iubeşte să ... citește mai mult
Recomandare video
Dr. Mihaela Posea: alimente permise în diabet