Grupul Gândul lansează o campanie outdoor de conştientizare a purtării măştilor în contextul pandemiei de COVID-19

Noua campanie outdoor a Grupului Gândul se desfăşoară în Bucureşti, pe parcursul lunii august, şi constă în promovarea pe 24 de panouri amplasate în diferite zone ale oraşului a unor proverbe româneşti reinterpretate în contextul pandemiei de COVID-19.
21.08.2020 | Redactia CSID

„Rău cu mască, dar mai rău fără mască”, „Spălatul pe mâini e brăţară de aur” şi „Distanţarea socială la nevoie se cunoaşte” sunt doar câteva dintre execuţiile cu care Grupul Gândul îşi propune să convingă bucureştenii că purtarea măştii de protecţie, spălatul pe maîni şi distanţarea socială sunt reguli de bază pentru a reuşi să ţinem în frâu noul coronavirus. Noua campanie outdoor a Grupului Gândul se desfăşoară în Bucureşti, pe parcursul lunii august.


Aceasta constă în promovarea pe 24 de panouri amplasate în diferite zone ale oraşului a unor proverbe româneşti reinterpretate în contextul pandemiei de COVID-19, cu rolul de a creşte gradul de conştientizare al locuitorilor cu privire la respectarea regulilor de igienă şi de distanţare socială. Vezi în GALERIA FOTO de mai jos câteva exemple de astfel de panouri.

 

Pagina 1 din 2