În perioada 9-11 mai, Gorenje a fost prezent la Valea cu Pești, unde s-a desfășurat una dintre cele mai savuroase experiențe culinare ale anului: Food Experience by The Trends. 11 creatori de conținut gastronomic s-au reunit într-un decor de poveste, pentru un weekend dedicat pasiunii pentru gătit, creativității în bucătărie și bucuriei gustului autentic, iar Gorenje, care aniversează anul acesta 75 de ani de inovație și excelență în designul electrocasnicelor, a arătat cât de simplu e să transformi fiecare casă într-un adevărat „acasă”.
De la gusturi intense la plating spectaculos și inspirație pentru comunitățile lor online, Marian Crăciun, Mihaela Tomescu, Laura Antonov, Andra Ilias, Mădălina Stroescu, Elena Popa, Genoveva Jabar, Andreea Pucca, Anna Maria Alexandru, Iulian Lupu și Ioana Zamfir au adus un plus de savoare fiecărui moment. Cu viziuni culinare unice, au transformat evenimentul într-un amestec vibrant de idei, culoare și pasiune pentru gătit.
Când ai la îndemână tehnologia potrivită, gătitul se transformă într-o adevărată experiență. Așa s-a întâmplat în cadrul Brunch-ului by Gorenje, un atelier de gătit unde protagoniștii au fost atât preparatele pline de gust, cât și electrocasnicele de top Gorenje. Cei 11 creatori de conținut au descoperit, pas cu pas, ce înseamnă performanța în bucătărie, lucrând cu:
Cu ajutorul acestor aparate, invitații au pregătit un brunch cu accente mediteraneene: sardine la grill, hummus în trei variante de culori, doradă la cuptor, salate proaspete și un bundt cake cu ulei de măsline și lămâie. Rețetele au fost gândite pornind de la aparatele folosite, demonstrând cum performanța poate deveni sursă de inspirație.
La final, cei 11 creatori au fost provocați la un challenge culinar, unde au dat frâu liber imaginației. Câștigătorii au plecat acasă cu premii Gorenje –un blender B1400BE, un mixer vertical HBX1000EB și un robot de bucătărie din colecția Retro, MMC1000RL.
Prezent în casele a milioane de oameni din întreaga lume, Gorenje aniversează anul acesta 75 de ani de inovație și design inteligent. Cu o viziune care îmbină tehnologia cu estetica, brandul transformă rutina zilnică într-o experiență plină de gust, în care te simți cu adevărat acasă. La Food Experience by The Trends, această aniversare a fost celebrată prin rețete savuroase, zâmbete și un vibe de neuitat în mijlocul naturii.