galerie

Alimente care reduc riscul de infarct


  • Peşte gras (somon, macrou, hering) - este bogat în acizi graşi Omega 3 şi reduc riscul de aritmii cardiace şi ateroscleroză. Consumă peşte de 2-3 ori pe săptămână.
  • Avocado - scade nivelul de colesterol „rău” şi curăţă aterele. Este bogat în grăsimi sănătoase.
  • Broccoli şi spanac - sunt legume bogate în vitamine, minerale, fibre şi antioxidanţi, care normalizează tensiunea arterială.
  • Scorţişoară - intensifică arderile, previne ateroscleroza şi este un înlocuitor excelent pentru zahăr, ajutându-te totodată să slăbeşti.
  • Ulei de măsline extravirgin - câteva linguri pe zi sunt suficiente pentru a normaliza nivelul de colesterol şi a ţine glicemia în limitele normale.
  • Usturoi - dilatează arterele, scade tensiunea, ameliorează vasoconstricţia şi revine formarea plăcilor de aterom.
  • Vin roşu -ajută la reducerea depozitelor de grăsime acumulate pe vasele de sânge. A se consuma cu moderaţie!
  • Ceai verde - bea în fiecare zi o ceaşcă de ceai verde şi vei fi ferită de acumulările de grăsime pe artere.În plus,c eaiul verde accelerează metabolismul şi te ajută să slăbeşti mai rapid.
  • Ciocolată neagră (minimum 60-70& cacao) - ajută la normalizarea tensiunii artriale, amelioreză inflamaţiile din corp şi previne formarea cheagurilor de sânge.
  • Fructe de pădure (mure, zmeură, afine, căpşune etc.) - sunt bogate în antioxidanţi, reduc tensiunea arterială şi relaxează vasele sanguine.
  • Rodie - bogată în antioxidanţi, reduce tensiunea, normalizează circulaţia sanguină şi creşte nivelul hemoglobinei.
  • Fructe în coajă lemnoasă (caju, migdale, alune, nuci, nuci de macadamia, fistic etc.) - conţin fibre, proteine şi vitamina E.
  • Ovăz - este bogat în fibre, scade nivelul de colesterol şi îmbunătăţeşte digestia.
  • Pepene verde - bogat în apă şi antioxidanţi, te ajută să menţii echilibrul hidric al organismului şi să previi oxidarea celulară.
  • Mere şi pere - sunt fructe pe care le găseşti aproape tot anul în magazin, ieftine şi extrem de eficiente în prevenirea atacului de cord.
Avocado - scade nivelul de colesterol „rău” şi curăţă aterele. Este bogat în grăsimi sănătoase.
1/1