galerie

Gustari sub 100 calorii! - Galerie Foto


  • Îngheţata – Surpriză! 120 mililitri de îngheţată simpla (fără bucăţi de ciocolată sau fructe)) este gustarea perfectă atunci când vrei să-ţi păstrezi silueta! Deci, dacă până acum era pe lista “alimentelor interzise”, acum nu mai e cazul!
  • Mărul copt – Merele încă sunt considerate una dintre cele mai sănătoase gustări, iar consumul lor proaspete nu este singura modalitate de a “profita” de ele. Pe lângă faptul că este delicios, putând înlocui oricând un desert, un măr copt poate fi o alegere perfectă atunci când vrei o gustare sănătoasă dar nemaipomenit de delicioasă!
  • Biscuiţi cu brânză – 3 biscuiţi integrali (sau crackers din făină integrală) cu puţină brânză cu un conţinut scăzut de grăsime sunt alegerea perfectă atunci când vrei să-ţi satisfaci senzaţia de foame între mesele principale. Fibrele din biscuiţi îţi oferă senzaţia de saţietate, iar brânza îţi aduce un plus de proteine şi calciu.
  • Banane...îngheţate – Dacă eşti în căutarea unei metode creative de a adăuga fructe în meniul tău zilnic, o banană-îngheţată-pe-băt poate fi soluţia! Pe lângă faptul că este delicioasă, îţi oferă un conţinut ridicat de vitamine şi, mai ales, de energie! Şi cel mai important, o banană mică (15 cm) nu depăşeşte valoarea de 80 de calorii! Trebuie doar să pui banană pe un băţ (cum sunt cele de frigărui), să o treci prin puţin iaurt degresat şi să o pui la congelator! Vei obţine o gustare delicioasă cât ai clipi!
  • Iaurtul grecesc cu miere – Iaurtul grecesc este cunoscut pentru textura lui foarte cremoasă şi conţinutul său ridicat de proteine. Doar 120 ml de iaurt grecesc degresat conţine 12gr de proteine, ceea ce te ajută să fii „activă” o zi întreagă! Adaugă şi puţină miere şi vei obţine cea mai delicioasă şi sănătoasă gustare, fără să depăşeşti cele 100 de calorii!
  • Popcorn – Atunci când vrei o gustare cu puţine calorii, popcornul e soluţia perfectă! Există diferite feluri de popcorn care “cântăresc” 100 de calorii: 25 grame de popcorn simplu fără sare sau ulei ori 20 grame de popcorn făcut în ulei şi cu sare. Aşadar, este o gustare ideală atunci când vrei atât să-ţi satisfaci pofta de “nesănătos” cât şi să-ţi păstrezi silueta!
  • Iaurt cu seminţe – Pune o linguriţă de seminţe de floarea-soarelui în 120 de ml de iaurt degresat. Seminţele îţi vor oferi o senzaţie de saţietate considerabilă, în ciuda faptului că au doar 19 calorii. De asemenea, iaurtul este o sursă incredibilă de proteine, întreaga gustare având, astfel, mai puţin de un gram de grăsime saturată. Asigură-te că foloseşti seminţe nesărate, mai ales dacă vrei să fii atentă la cantitatea de sodium pe care o consumi.
  • Morcovi “baby” – Când ţi-e poftă de o gustare săţioasă, încearcă 8 morcovi “baby” şi două linguri de humus! Nu numai că îţi va potoli senzaţia de foame în aşteptarea următoarei mese principale, dar îţi va oferi şi un conţinut de vitamine suficient cât să te ţină “activă” o zi întreagă!
  • Fisticul – Cu doar 20 de boabe de fistic, îţi vei satisface senzaţia de foame, vei consuma mai puţin de 80 de calorii şi nici măcar un gram de grăsime! Aşadar, când simţi nevoia să mănânci o gustare rapidă între mese, fisticul poate fi o alegere excelentă!
  • Strugurii – Fiind plini de apă, 236 grame de struguri nu „cântăreşte” mai mult de 62 de calorii. Aşadar, ori de câte ori simţi senzaţia de foame între mese, strugurii îţi vor satisface pofta şi, mai mult decât atât, te vor ajuta să rămâi slim!
  • Smoothie de afine – Un smoothie de fructe îţi oferă o sursă incredibilă de calciu şi antioxidanţi în timpul zilei. Încearcă să pui în blender 80 ml de iaurt degresat, 157 grame de afine (proaspete sau congelate) şi puţină gheaţă. Rezultatul va fi o gustare delicioasă, sănătoasă şi, cel mai important, sub 100 de calorii!
  • Migdalele – Când simţi că te ia foamea dar ora mesei de prânz “întârzie” să apară, 14 migdale te vor ajuta să-ţi potoleşti stomacul şi să te încadrezi în cele 100 de calorii premise unei gustări. În plus, migdalele sunt bogate în fibre şi proteine, ceea ce te va ajuta să-ţi păstrezi energia şi senzaţia de saţietate mai mult timp.
  • Rulouri cu somon afumat – Pentru o gustare delicioasă cu mai puţin de 60 de calorii, pune 1 lingură de cremă de brânză degresată într-o felie subţire de somon afumat şi rulează-le împreună. Somonul afumat este bogat în proteine şi acizi graşi Omega-3. Vei obţine un deliciu sănătos cât ai clipi!
  • Cartof copt cu salsa – Pentru a obţine o gustare uşoară, plină de Vitamina C nu de calorii coace un cartof în cuptor (o jumătate de cartof corp are doar 80 de calorii). Păstrează şi coaja, deoarece conţine foarte mulţi nutrienţi, şi presară deasuprea o lingură de salsa pentru a-l condimenta suficient cât să devină delicios, sănătos şi un adevărat “inamic” al kilogramelor în plus.
  • Supa de roşii – Este plină de nutrienţi benefici care luptă împotriva bolilor şi, cu toate acestea, cântăreşte doar 74 de calorii la 250 de ml! Fără colesterol, cu mai puţin de un gram de grăsime saturată, supa de roşii este alegerea perfectă atunci când îţi doreşti o gustare sănătoasă, delicioasă şi care să te menţină în formă!
Îngheţata – Surpriză! 120 mililitri de îngheţată simpla (fără bucăţi de ciocolată sau fructe)) este gustarea perfectă atunci când vrei să-ţi păstrezi silueta! Deci, dacă până acum era pe lista “alimentelor interzise”, acum nu mai e cazul!
1/1