Sauna îmbunătăţeşte performanţa la sală

Sauna uscată are cel puţin 1.000 de ani de istorie. Efectuată corect şi, mai ales, în şedinţe de o durată corespunzătoare, aceasta poate deveni o adevărată plăcere atât pentru trup, cât şi pentru suflet
Sauna îmbunătăţeşte performanţa la sală

Sauna uscată are cel puţin 1.000 de ani de istorie. Efectuată corect şi, mai ales, în şedinţe de o durată corespunzătoare, aceasta poate deveni o adevărată plăcere atât pentru trup, cât şi pentru suflet, sustin specialistii Cybex Gym. Beneficiile saunei uscate sunt numeroase şi vizează mai multe domenii.

Căldura are rolul de a relaxa muşchii, motiv pentru care este deosebit de recomandată după un antrenament fitness intensiv. Transpiraţia indusă va elimina toxinele din organism. Cu cât vei bea mai multă apă în timpul şedinţei de saună, cu atât vei transpira mai mult şi vei elimina mai multe toxine.

Sauna este foarte indicată ca terapie în formele uşoare de dureri musculare şi de ligamente, reumatism. Efectul tonifiant este de un real ajutor în tratamentul insomniilor, stresului, depresiei. Este si un antrenament cardio pentru inimă. Odată cu creşterea pulsului în timpul sesiunii de saună, îţi vei creşte şi nevoia de oxigen. Rezultatul va consta într-un antrenament al inimii în timp ce aceasta îţi va pompa sângele prin organism.

De asemenea, vei arde mai multe calorii. Datorită accelerării bătăilor inimii şi transpiraţiei vei putea consuma până la 300 de calorii în numai o sesiune.

Sauna îmbunătăţeşte şi performaţa la sală. Studiile arată că utilizarea saunei timp de 30 de minute după antrenament, creşte anduranţa la următorul antrenament.