Profită de ultima săptămână de super oferte de la Carrefour: mii de produse cu cel mai mic preț garantat în campania aniversară Luna HIT (P)

  • Publicat:

Cu ocazia împlinirii a 22 de ani pe piața din România, Carrefour a inițiat o amplă campanie aniversară în care mii de produse alimentare, și nu numai, beneficiază de cel mai mic preț garantat. Nu rata produsele la ofertă până pe 30 mai!

Carrefour încurajează consumul de alimente sănătoase, astfel că dezvoltă continuu gamele de produse proaspete, bio sau produse locale și introduce constant astfel de produse în campaniile promoționale. Mii de produse din categoriile alimentare și non-alimentare sunt alese atent pe criterii ce țin de calitate, de importanța lor în coșul săptămânal de cumpărături sau de popularitate, și beneficiază de cel mai mic preț garantat.

Vouchere de 100 de euro pentru cumpărături dacă votezi HITul Lunii

În această perioadă clienții se vor plimba cu coșurile de cumpărături pe ritmuri muzicale compuse de unii dintre cei mai iubiți artiști români: Andra, Marius Moga și Zob feat. Nicole Cherry. Mai mult decât atât, clienții pot vota HITul preferat în platforma campaniei și pot câștiga, prin tragere la sorți, unul dintre cele 100 de vouchere în valoare de 100 de euro.

Campania se desfășoară la nivel național, în toate hipermarketurile, supermarketurile, magazinele Express*, prin Bringo și carrefour.ro.

În Luna HIT, selectăm săptămânal sute de branduri alimentare și non-alimentare pe care le oferim clienților noștri la cel mai mic preț, garantat. Sunt mărci pe care le-am ales cu atenție la preț, calitate și sezonalitatea produselor. Ne dorim ca acest tip de campanie să devină o soluție recurentă pentru nevoia consumatorilor de a accesa oferte potrivite nevoilor și bugetelor lor, transmite Roxana Cernica, Director Dezvoltare Comercială Omnicanal, Carrefour România.

Produse marcă proprie la reducere

Clienții se bucură de o gamă largă de produse pe care le pot cumpăra la prețuri reduse, precum electrocasnice sau haine marca TEX.  Mai mult decât atât, cu ajutorul platformei de loialitate Act For Good românii pot achiziționa și produse marcă proprie Carrefour, retailer-ul având o grijă deosebită la producția alimentelor marcă proprie. Astfel, Carrefour și-a luat un angajament ferm de a elimina aditivii din produsele alimentare și a ales ca aromele, gustul și culoarea produselor marcă proprie să fie naturale și nu influențate, prin adăugarea de potențiatori de gust sau coloranți/arome artificiale. Astfel că a ajuns să elimine, în prezent, peste 100 de aditivi din compoziția tuturor produselor din marca proprie (coloranți, antioxidanți, conservanți, agenți de textură).

*Clienții pot achiziționa aceste produse promoționale din orice hipermarket, supermarket și magazin Express aflat în lista Magazinelor participante, inclusă în Regulamentul campaniei.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Totul despre stenoza aortică: „Pacientul poate ajunge chiar și la vârsta de 30 de ani să necesite înlocuire de valvă aortică cu o proteză”