Percepţia frumuseţii feminine în 25 de ţări ale lumii

Jurnalista Esther Honig a avut ideea de a trimite o fotografie de a sa unor graficieni din 25 de ţări ale lumii, rugându-i ca, folosind Phototoshop-ul, să “o facă frumoasă”.
Percepţia frumuseţii feminine în 25 de ţări ale lumii

Jurnalista Esther Honig a avut ideea de a trimite o fotografie de a sa unor graficieni din 25 de ţări ale lumii, rugându-i ca, folosind Phototoshop-ul, să “o facă frumoasă”.

Cum preferinţele estetice ale fiecărui grafician sunt influenţate de cultura căreia îi aparţine, rezultatul ne oferă posibilitatea de a ne face o idee despre cum diferă standardul frumuseţii de la o ţară la alta.

“În SUA, Photoshop-ul a devenit un simbol al standardelor de frumuseţe imposibil de atins ale societăţii noastre. Proiectul meu, Înainte şi După, examinează cum aceste standarde diferă de la o cultură la alta. (…) Photoshop-ul ne permite să obţinem standarde de frumuseţe de neatins, însă, atunci când comparăm aceste standarde la o scară mai largă, observăm că atingerea idealului rămâne doar o iluzie.”, spune Esther Honig.

România se află printre ţările participante la proiect. Şi, în comparaţie cu lucrările graficienilor din alte ţări, a noastră a fost cel mai aproape de realitate.

FOTOGRAFIA ORIGINALĂ

ARGENTINA

AUSTRALIA

INDONEZIA

ISRAEL

ITALIA

KENYA

MAREA BRITANIE

MAROC

PAKISTAN

ROMÂNIA

SERBIA

SRI LANKA

AMERICA

UCRAINA

VENEZUELA

VIETNAM

CHILE

GERMANIA

FILIPINE

GRECIA

INDIA

AUSTRALIA

INDONEZIA

BANGLADESH

BULGARIA

Recomandări:
Modelul de lucru hibrid, preferat de 35% dintre angajați
Modelul de lucru hibrid, preferat de 35% dintre angajați
Secretele de la duș: 1 din 20 de persoane se masturbează, 1 din 30… defechează
Secretele de la duș: 1 din 20 de persoane se masturbează, 1 din 30… defechează