Obezii nu au scăpare! Sunt predispuşi genetic la a fi şi leneşi!

Dacă până acum am fi fost tentaţi să credem că persoanele supraponderale au pierdut lupta cu kilogramele din pricina comodităţii, cele mai noi studii ne contrazic. Potrivit oamenilor de ştiinţ americani, obezitatea predispune şi la... lene!
Obezii nu au scăpare! Sunt predispuşi genetic la a fi şi leneşi!

Studiile efectuate de către experţii în domeniu arată că 97% dintre americani fac mai puţin de 30 de minute de mişcare zilnic, pragul minim impus pentru o viaţă sănătoasă.

Din păcate însă, se pare că cu cât kilogramele atârnă mai greu, cu atât există  mai puţină motivaţie pentru a aface  mişcare. Conform unui studiu efectuat la Universitatea Missouri, există o predispoziţie genetică ce îi împiedică pe unii oameni – în special pe cei supraponderali – să prefere trândăveala în locul mişcării.

Concluzia a venit în urma unui experiment efectuat pe şoareci de laborator , iar experţii au descoperit astfel 36 de gene care ar putea avea un rol important în motivarea fizică.

Elena Nistor