Cea mai sănătoasă gustare pe care să o consumi când îmbătrânești. Te ține la distanță de bolile cardiovasculare

Dacă ești în căutarea unei gustări sănătoase, când senzația de foame nu întârzie să apară, ideal ar fi să ai în bucătărie nuci.
27.09.2022
Cea mai sănătoasă gustare pe care să o consumi când îmbătrânești. Te ține la distanță de bolile cardiovasculare
Foto: shutterstock / Cea mai sănătoasă gustare pe care să o consumi când îmbătrânești. Te ține la distanță de bolile cardiovasculare

Dacă ești în căutarea unei gustări sănătoase, când senzația de foame nu întârzie să apară, ideal ar fi să ai în bucătărie nuci. Acestea sunt ideale în orice moment al zilei, în special pentru conținutul de grăsimi sănătoase. Un nou studiu arată că nucile sunt ideale pentru sănătate, în special odată cu înaintarea în vârstă.

Un studiu publicat în Nutrition, Metabolism, & Cardiovascular Diseases, la care au luat parte 3,023 participanți cu vârste cuprinse între 18 și 30 de ani, a avut în vedere obiceiurile alimentare ale acestora de la începutul studiului, dar și șapte ani mai târziu sau 20 de ani mai târziu. Astfel s-a descoperit că participanții consumau în medie 3/4 din 28 de grame de nuci zilnic. Mai mult, timp de 30 de ani, participanții au fost examinați din punct de vedere fizic și clinic.

La final, s-a descoperit că participanții care consumau nuci cu regularitate își îmbunătățeau dieta în timp, erau mai activi și aveau șanse reduse de a dezvolta boli de inimă odată cu înaintarea în vârstă.

Nucile au un impact semnificativ asupra sănătății și ajută la îmbunătățirea calității dietei. În plus, reduc riscul de apariție a bolilor cronice precum boli cardiovasculare, obezitate și diabet. Ele conțin acizi grași omega-3, care sunt grăsimi antiinflamatorii asociate sănătății inimii și oferă un plus de fibre. Mai exact, 28 de grame de nuci conțin 2 grame de fibre, care îmbunătățesc semnificativ nivelul glicemiei și oferă senzația de sațietate.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Cancerul de sân la femeile tinere: ce e de făcut?