Mişcare pentru slăbuţe

Nu doar doamnele plinuţe au nevoie de sprijin pentru a se menţine în formă, dar şi cele mai slăbuţe. Acelea dintre noi care nu reuşesc să se îngraşe cu nici un chip prin regim alimentar au nevoie de mişcare regulată, care să le ajute să dezvolte masă musculară.
Mişcare pentru slăbuţe

Nu doar doamnele plinuţe au nevoie de sprijin pentru a se menţine în formă, dar şi cele mai slăbuţe. Acelea dintre noi care nu reuşesc să se îngraşe cu nici un chip prin regim alimentar au nevoie de mişcare regulată, care să le ajute să dezvolte masă musculară.

Această mişcare trebuie să fie însă relativ uşoară, pentru a nu le consuma toate resursele energetice.

1. Ciclismul – este relaxant şi le ajută să-şi construiască musculatura picioarelor, a feselor şi pe cea a braţelor, fără a fi însă istovitor.

2. Mersul în pas alert – este o altă formă de mişcare uşoară care ajută la întărirea musculaturii din jumătatea inferioară a corpului. Spre deosebire de jogging, mersul nu afectează articulaţiile.

3. Dansul – modern, clasic, latino sau de stradă, acesta este probabil cea mai distractivă modalitate de a obţine un trup sculptat.

4. Tenis, badminton – pentru braţe, picioare şi talie perfecte.

5. Volei – stimulează dezvoltarea armonioasă a întregii musculaturi, însă este perfect pentru cele care au umerii mici şi braţele subţiri.

 

Un nou tratament împotriva migrenelor
Un nou tratament împotriva migrenelor
Recomandări: