Millefiori România lansează un nou magazin în Constanţa

Millefiori România anunţă deschiderea oficială a unui nou magazin propriu, amplasat la parterul City Park Mall din Constanţa. Noua şi inedita locaţie se adaugă celor 7 magazine proprii existente, unui magazin on-line şi celor peste 150 de magazine partenere.
Millefiori România lansează un nou magazin în Constanţa

Millefiori România anunţă deschiderea oficială a unui nou magazin propriu, amplasat la parterul City Park Mall din Constanţa. Noua şi inedita locaţie se adaugă celor 7 magazine proprii existente, unui magazin on-line şi celor peste 150 de magazine partenere.

Cu o prezentare modernă, creat după conceptul open space, noul magazin Millefiori pune la îndemâna fiecărui client accesul la o paletă largă de produse şi le oferă posibilitatea de a intra în lumea Millefiori.

Linia de expunere a produselor, creată cu stil şi eleganţă, cât şi sistemele speciale de iluminat folosite fac parte din conceptul unic de design pe care Millefiori îl implementează în magazinele sale.

Decorul are la bază alb şi rosu, culorile de brand ce conferă preţiozitate şi pun atent în evidenţă detaliile fine ale spaţiului.

Noul magazin se aliniază conceptului Millefiori şi transmite, prin mijloace multi-media, povestea brand-ului Millefiori, scoţând în evidenţă procesul de producţie şi munca manuală ce transformă fiecare bijuterie Millefiori într-un unicat plin de culoare.

Ducând mai departe povestea sticlei de Murano, Millefiori recomandă, pentru această toamnă, colierele lungi şi expresive, excelente accesorii pentru o ţinută de sezon cu personalitate.

“Eforturile de dezvoltare, ca şi producători de frumuseţe, vin natural în întâmpinarea clienţilor nostri, astfel încât bijuteriile şi accesorile Millefiori să fie cât mai accesibile tuturor femeilor care îşi doresc o bijuterie unică, realizată manual din sticlă de Murano, o bijuterie plină de culoare şi bucurie. Dorim să oferim servicii la standardul Millefiori şi să fim un adevărat partener de încredere atât pentru magazinele de bijuterii, de îmbrăcăminte, de accesorii, cât şi un producător care ţine cont de dorinţele cumpărătorului final”, a declarat Ioan Dedea, Director Comercial Millefiori România.

”Pe termen mediu si scurt, avem în plan extinderea reţelei de magazine în oraşele mari ale României, extinderea reţelei de distribuţie şi pătrunderea pe noi pieţe cu potenţial. Dacă până acum ne-am orientat către pieţele din zona Europei de Est, în ultima perioadă am realizat o importantă cifră de afaceri şi pe pieţele din Austria, Franţa, SUA şi urmărim, în continuare şi alte pieţe mai îndepărtate. În permanenţă ţinem cont de dorinţele clienţilor, efectuăm studii de piaţă şi ne implicăm în campanii sociale, cum este şi cea care se desfăşoară acum în magazinele noastre, Hainele nu mai contează”, a declarat în continuare Ioan Dedea, Director Comercial Millefiori România.

Despre Millefiori:

Millefiori România fost fondată în anul 2000 din dorinţa de a oferi în Romania bijuterii şi accesorii obţinute prin prelucrarea sticlei din insula Murano.

De 12 ani compania se dezvolta continuu si a ajutat activ la construirea unei pieţe în domeniul bijuteriilor şi articolelor decorative.

Compania  activează in domeniul bijuteriilor si articolelor decorative, intr-un cuvant oferă mai mult decat produse, oferă bucurie şi culoare. Fiind lucrate manual, se poate spune că produsele Millefiori sunt unicate şi au o istorie proprie.

Pentru informaţii suplimentare: www.millefiori-romania.ro.