Grasimile, dulciurile, frigul si cafeaua duc la deshidratare

In aceasta perioada maximul pe care il punem pe noi este in jur de 400 de grame, dar nici acestea nu trebuie neglijate, astfel ca se recomanda ca dupa incetarea petrecerilor sa trecem la o cura de detoxifiere.
31.12.2009
Grasimile, dulciurile, frigul si cafeaua duc la deshidratare
Grasimile, dulciurile, frigul si cafeaua duc la deshidratare
In aceasta perioada maximul pe care il punem pe noi este in jur de 400 de grame, dar nici acestea nu trebuie neglijate, astfel ca se recomanda ca dupa incetarea petrecerilor sa trecem la o cura de detoxifiere.

Sarbatorile de iarna sunt extrem de periculoase pentru sanatatea noastra, deoarece timp de sapte zile nu facem nimic altceva decat sa ne ridicam de la masa pentru a ne pune iar la masa.

Astfel, in aceasta perioada trebuie sa ne hidratam, deoarece grasimile si dulciurile duc la deshidratatre.

In plus, nutritionistii recomanda sa evitam sucurile carbogazoase sau cele de fructe cumparate din comert, deoarece acestea accentuaza starea de deshidratare, iar organismul are nevoie de apa pentru a functiona.


Acelasi lucru este valabil si in cazul alcoolului si al cafelei, laudate de unii pentru ca usureaza digestia, in realitate acestea au efect diuretic si sunt responsabile pentru pierderea rapida a lichidelor din organism.

In acelasi timp, deshidratarea poate fi intensificata de frig. Specialistii spun ca cele mai intalnite semne ale deshidratarii sunt durerile de cap si ameteala.

Urmărește CSID.ro pe Google News
Recomandare video
Dr. Mihaela Marinescu, VITALITAS: totul despre longevitate și îngrijirea de calitate a persoanelor vârstnice