Fabrica de idei Gandul

O noua campanie desfasurata in intervalul 26 octombrie - 20 noiembrie, a fost initiata de ziarul Gandul. Tema de gandire: ideile profitabile de afaceri. Pe langa promovare, cei mai buni dintre cei buni vor fi premiati la categoria „cea mai interesanta si inovatoare afacere din sectorul IMM”.
Fabrica de idei Gandul
Fabrica de idei Gandul

O noua campanie desfasurata in intervalul 26 octombrie – 20 noiembrie, a fost initiata de ziarul Gandul. Tema de gandire: ideile profitabile de afaceri. Pe langa promovare, cei mai buni dintre cei buni vor fi premiati la categoria „cea mai interesanta si inovatoare afacere din sectorul IMM”.

In timpul campaniei se vor publica, atat in ziarul Gandul cat si pe site-ul www.gandul.info, povestile a 20 de IMM-uri cu afaceri diverse, de la crescatorii de melci la afacerile unor tineri programatori.

Ziarul Gandul a creat campania „Fabrica de idei Gandul” cu scopul de a incuraja intreprinderile mici si mijlocii, dar si in scop laudativ fata de cei care contribuie la cresterea economiei Romaniei, atat prin crearea unor noi locuri de munca cat si prin venituri semnificative aduse bugetului de stat.

Din 2001 in 2007, firmele mici si mijlocii au creat peste un milion de noi locuri de munca, de la 1,7 milioane de angajasi la peste 2,88 milioane.

Prima prezentare a unei afaceri pe cont propriu, publicata azi in ziarul Gandul, prezinta afacerea de succes a unui tanar de doar 21 de ani. Acesta a creat un un software care baga spaima in agentii economici neseriosi.

„E practic un site pe care iti faci cont si poti afla informatii despre firme. Site-ul culege si centralizeaza informatii din 20 de surse publice, de la Ministerul Finantelor, Justitiei, Monitorul Oficial, pana la Buletinul Insolventei sau Registrul comertului si le oferim mai departe sub forma de fisa de firma, care ofera date despre actionariat, bilant, procese, ce datorii are la stat firma respectiva, ce incidente de plata, daca firma si-a schimbat sediul sau actionariatul”, a spus Filip Lepus pentru ziarul Gandul.

La sfarsitul celor 4 saptamani de campanie, ziarul Gandul va nominaliza un castigator. Alegerea acestuia va fi realizata pe baza a 2 criterii:

– prin votul cititorilor pe site (50%);
– prin votul unui juriu format din reprezentanti ai redactiei Gandul (Claudiu Pandaru, redactor sef; Victor Rotariu sef departament economic; Cristian Hostiuc, director editorial) (50%).

Castigatorul va fi premiat cu un abonament la telefonia fixa sau mobila si internet gratuit timp de un an.

Campania „Fabrica de idei Gandul”, continua seria unor campanii de succes marca Gandul, precum: Nascut in Romania, Gandul iti spune povesti de succes, Eroi printre noi.

Recomandări: