Evitaţi senzaţia de balonare după masa de Paşte!

Iaurturile probiotice, produsele cu multe fibre, mancarurile necondimentate si nu foarte grase, nu prea dulci, nu prea sarate, fructele si legumele – mai putin cele deja pomenite la inamice – ajuta impotriva balonarii, mai ales in perioadele de festin culinar cum este cea a Pastelui.
Evitaţi senzaţia de balonare după masa de Paşte!

Iaurturile probiotice, produsele cu multe fibre, mancarurile necondimentate si nu foarte grase, nu prea dulci, nu prea sarate, fructele si legumele – mai putin cele deja pomenite la inamice – ajuta impotriva balonarii, mai ales in perioadele de festin culinar cum este cea a Pastelui.

Medicii insista foarte tare si asupra mestecatului bine al mancarii, dar si asupra sportul care ne va ajuta la mentinerea sanatatii sistemului digestiv.

Observati si ce combinatii alimentare nu va pica bine – cartofi cu carne ar putea fi cea mai daunatoare. O lovitura grea pentru cafegii: si cafeina ar irita stomacul si ar duce la balonare – deci mai putine cafele si ceaiuri.

Retineti ca aliati in lupta cu balonarea si menta, si ghimbirul.

Andra Nastase
Andra Nastase

Nascuta intr-o familie cu bunici iscusite la gatit, din ale caror maini ieseau prajituri demne de Cartea Recordurilor categoria Gusturi Divine, inzestrata cu un metabolism extrem de capricios, a se citi lenes, si indragostita de tot ce inseamna delicatesa pe lumea asta, Pofticioasa ... citește mai mult

Cel mai nou articol Video:
Tratamente cosmetice pentru piele după sezonul de vară- Dr. Victor Clătici