Ce alimente recomandă Jamie Oliver ca să trăim 100 de ani

11.12.2021
Ce alimente recomandă Jamie Oliver ca să trăim 100 de ani
Sursa foto: Profimediaimages.ro

Celebrul Jamie Oliver îți dezvăluie care sunt alimentele-minune ce te ajută să duci o viață sănătoasă și echilibrată și să trăiești până la 100 de ani!

Jamie Oliver este cunoscut nu doar pentru că este un Chef extraordinar, iar preparatele care ies din mâinile sale sunt absolut delicioase, ci și pentru că promovează, în special în rândul tinerilor, ideea de alimentație sănătoasă.

Mai nou, Jamie Oliver a alcătuit o listă de superalimente care te ajută să duci o viață echilibrată și să trăiești 100 de ani!

14 alimente recomandate de Jamie Oliver pentru o viață sănătoasă

Faimosul bucătar recomandă să nu consumăm carne de mai mult de două ori pe săptămână și să ne alocăm majoritatea caloriilor în prima jumătate a zilei.

Iar dacă ați crede că aceste alimente-minune sunt unele greu de găsit și scumpe, aflați că nu este deloc așa. Jamie Oliver explică faptul că alimentele simple gătite inteligent sunt cele care ne ajută să trăim frumos și sănătos.

Iată care sunt acestea:

  • Ouă – sursă de proteine și vitaminele D, A, B2 și B12, precum și de acid folic și iod
  • Lapte de capră – calciu, proteine și vitamina D
  • Pește – acizi grași Omega 3
  • Cartof dulce – vitaminele A, B5 și B6
  • Ierburi și plante sălbatice – magneziu și acid folic
  • Tofu – aminoacizi esențiali, fier și calciu
  • Nuci – cupru, acid folic și magneziu
  • Fasole neagră – fibre, potasiu, fier, acid folic și magneziu
  • Fructe proaspete – vitamine de toate felurile
  • Alge marine – fier și vitamina B12
  • Orez sălbatic – fibre, magneziu și fosfor
  • Usturoi – vitaminele C și B6, magneziu, seleniu și alți antioxidanți
  • Creveți – magneziu, zinc, seleniu și vitamina B12
  • Ardei iute – vitaminele C și A, precum și antioxidanți
Recomandare video
Dr. Simona Fătulescu: ce probleme pot ascunde durerile de genunchi
Recomandări: