Alungă insomnia cu valeriană!

Mirosurile puternice au impact asupra organismului şi reacţia la acest tip de stimul nu întârzie să apară. Studiile arată că stimularea foselor nazale influenţează direct şi eficient funcţionarea organelor şi sistemelor. La ce sunt bune picăturile de valeriană, de exemplu?
Alungă insomnia cu valeriană!

Mirosurile puternice au impact asupra organismului şi reacţia la acest tip de stimul nu întârzie să apară. Studiile arată că stimularea foselor nazale influenţează direct şi eficient funcţionarea organelor şi sistemelor. La ce sunt bune picăturile de valeriană, de exemplu?

Este dovedit că atunci când luăm contact cu picăturile de valeriană (obţinute prin prepararea la rece a rădăcinei plantei Valeriana officinalis), somnul este îmbunătăţit iar sistemul imunitar revigorat. Soluţiile hidroalcoolice sunt foarte uşor asimilate de organism, efectul apărând la scurt timp de la prima administrare.

Pentru a simţi cu adevărat o ameliorare în ceea ce priveşte tulburările de somn, tratamentul cu picături de valeriană trebuie efectuat zilnic, timp de 3-4 luni, înainte de a merge la culcare. În general, primele semne, primele efecte pozitive apar la 1 lună după prima inhalaţie (e recomandat să fie lentă şi profundă).

Iată cum se procedează corect – se acoperă una dintre nări cu un deget, iar în dreptul celeilalte nări se apropie picăturile de valeriană – inspiri şi expiri încet maximum de 5 ori, apoi se face acelaşi lucru cu nara acoperită. Atenţie! Utilizarea în exces a ticturii de valeriană scade capacitatea de concentrare. În plus, poate creşte aciditatea gastrică (se recomandă prudenţă în caz de gastrită, ulcer gastric sau duodenal).

Adio, ten cu impurităţi!
Adio, ten cu impurităţi!
Recomandări: