Gimnastica pentru sex de calitate

Andrea Kriston a creat exercitiile pentru gim­nastica intima dupa ce in 1988 a nascut o fetita.
Gimnastica pentru sex de calitate
Gimnastica pentru sex de calitate

Preda un curs de gimnastica intima atat in Ungaria, cat si in Romania dupa o metoda inventata acum 20 de ani, metoda Kriston. Ce inseamna aceasta? Exercitii prin care se tonifica muschii perineului si muschii vaginali astfel incat viata sexuala sa fie la cote maxime.

Andrea Kriston a creat exercitiile pentru gim­nastica intima dupa ce in 1988 a nascut o fetita, iar efectele nasterii nu au fost deloc placute pentru zonele ei intime.

Pana in 1994, nu nu­mai a dezvoltat un program complet de exercitii pentru zona genitala, dar a si nascut cel de al doilea copil si a simtit pe propria piele ca regenerarea poate fi ra­pida cu ajutorul acestor exercitii. Insa programul se adreseaza tuturor femeilor, nu doar ce­lor care au deja copii.

Magdas Emese Hajnalka, care preda aceasta metoda inclusiv in Romania, sus­tine ca pentru orice femeie nu e necesar doar sportul care sa ofere un corp de in­vidiat, ci si exercitiile „care nu se vad si care fortifica din interior.

Prin executarea corecta si regulata a gimnasticii intime, musculatura planseului perineal este capabila de o crestere a puterii de strangere cu 132% in doar 10 saptamani”, spune ea.

In cele 10 sapta­mani cat dureaza un curs, exerci­tii­le invatate ajuta femeile nu numai sa isi controleze muschii din interior, dar dau si startul pentru o noua viata sexuala. Iata cateva exemple de exercitii, insa programul complet si corect nu poate fi invatat decat cu ajutorul unui antrenor.

Citeste si Scapa de burtica pana la primavara!
Daca alerg cu spatele, slabesc mai usor?


Exercitiul „Cei 3 muschetari”: se contracta simultan cei 3 muschi mari ai perineului.

Contractezi vaginul puternic, iar uretra se deplaseaza spre cavitatea abdominala.

Destinde-te total si concentreaza-te asupra zonei perineale. Respira adanc.


Continua cu un masaj de relaxare al tuturor organelor abdominale.


In aceasta pozitie, contracteaza uretra rapid, de 4-5 ori consecutiv.


Aceasta lumanare imperfecta se face zilnic si fortifica zona abdominala inferioara.

Exercitiu de „pompare”: in timp ce inspiri, impinge soldurile in sus.

Contracta-ti muschii perineali. Exercitiul e tot pentru tonusul abdomenului inferior.

Foto: Cristina Nichitus

Dani Otil, super sportiv
Dani Otil, super sportiv
Cel mai nou articol Video:
Dan Zaharescu, director executiv ARPIM: importanța accesului rapid la medicamente de ultimă generație