Activităţi sportive la îndemâna tuturor: plimbarea căţelului şi bicicleta medicinală

Este foarte adevărat că pofta de mâncare creşte după o activitate sportivă. Motivul? Organismul nu este hrănit suficient înainte de a depune efort fizic. Ce rămâne de făcut? Mai ales acum, când după festinul de Sărbători, acul cântarului indică că te-ai mai “rotunjit”.
Activităţi sportive la îndemâna tuturor: plimbarea căţelului şi bicicleta medicinală

Este foarte adevărat că pofta de mâncare creşte după o activitate sportivă. Motivul? Organismul nu este hrănit suficient înainte de a depune efort fizic. Ce rămâne de făcut? Mai ales acum, când după festinul de Sărbători, acul cântarului indică că te-ai mai “rotunjit”.


Studiile arată că persoanele mai puţin sportive mănâncă mai mult decât cele care practică un sport moderat, fiind mai predispuse kilogramelor în plus. Prin urmare, trebuie acţionat urgent pentru un tonus şi o siluetă de invidiat. Iar mişcarea face minuni în cazul tuturor. Sedentarismul nu are nici o scuză.

În ciuda faptului că nu eşti o persoană sportivă poţi foarte uşor să arzi calorii şi fără să treci pe la sală. De exemplu, o bicicletă medicinală este mereu la îndemână şi nici nu lasă loc de scuze precum e urât afară sau am un program foarte încărcat.

Un prieten cu patru lăbuţe poate fi de asemenea de ajutor. Scoate-l la plimbare de 3 ori pe zi şi vei vedea diferenţa! Atenţie! Nu trebuie să treci dintr-o extremă în alta în ceea ce priveşte activitatea fizică. Trebuie avansat treptat pentru a evita problemele cardiace sau musculare. De la 30 de minute o dată pe săptămână la 1 oră – 1 oră şi jumătate de 3 ori pe săptămână.

Progresiv însă chiar şi atunci când ai antrenament. Specialiştii însă recomandă înotul tuturor celor care doresc să slăbească. S-a demonstrat că numărul caloriilor arse înotând este de 4 ori mai mare decât al celor consumate alergând. Stilul bras este ideal pentru a elimina kilogramele nedorite. 

Citeşte şi: Programul eficient al slăbirii după Sărbători