5 modalităţi de a-ţi creşte performanţa sexuală

Deşi îţi iubeşti mult partenera, ai observat că în ultima vreme dorinţa ta nu mai este atât de intensă şi nici performanţa ta sexuală nu mai e ce-a fost? Încearcă acetse 5 sfaturi eficiente pentru a-i face iubitei fiecare seară de neuitat!
5 modalităţi de a-ţi creşte performanţa sexuală

Deşi îţi iubeşti mult partenera, ai observat că în ultima vreme dorinţa ta nu mai este atât de intensă şi nici performanţa ta sexuală nu mai e ce-a fost? Încearcă acetse 5 sfaturi eficiente pentru a-i face iubitei fiecare seară de neuitat!

Ai o viaţă activă!

Exerciţiile cardio sunt cea mai bună modalitate de a-ţi îmbunătăţi sănătatea, deci şi performanţele din dormitory. Sexul poate că îţi face inima să bată tare, tare, dar exerciţiile regulate îţi pot creşte performanţele sexuale menţinând inima în formă. 30 de minute de exerciţii zilnic – precum alergatul, înotul pot face minuni pentru libidoul tău.

Include-le în alimentaţia ta

Anumite legume sau fructe au rolul de a active circulaţia, fapt ce îţi este  de mare ajutor atunci când faci dragoste. Ceapa şi usturoiul ajută circulaţia sângelui, chiar dacă nu sunt cele mai frumos mirositoare alimente. Bananele bogate în potasiu ajută la scăderea tensiunii şi acest fapt este benefic organelor sexuale, dar şi performanţelor nocturne. Ardeii iuţi (de fapt toate alimentele picante) ajută circulaţia sanguină, reducând tensiunea şi inflamaţia. Alimentele cu acizi graşi omega 3 (ton, somon, avocado, ulei de măsline) cresc viteza sângelui, ducând la o irigare mai bună a organului sexual. Vitamina B1 (porc, alune, fasole) ajuta ca transmiterea semnslului neuronal să se facă mai rapid, inclusiv de la creier la penis. Ouăle bogate în vitamina B ajută la echilibrarea nivelului hormonal. Astfel se reduce stresul care adesea inhibă erecţia.

Redu stresul

Stresul îţi poate provoca multe probleme de sănătate, inclusive scăderea libidoului. Tot el este vinovat de creşterea tensiunii care duce la scăderea dorinţei sexuale, dar şi a performanţelor de acest fel. Stresul psihologic poate duce şi la imposibilitatea menţinerii unei erecţii sau la atingerea orgasmului. Exerciţiile fizice sunt o modalitate excelentă de a reduce stresul şi de a-ţi îmbunătăţi sănătatea. Comunicarea cu partenerul tău despre perioadele stresante te pot linişti şi pot întări legătura cu partenerul. Stresul aduce după el şi nişte obiceiuri proaste precum fumatul, consumul de alcool, ambele afectându-ţi viaţa sexuală.

Renunţă la obiceiurile proaste

Aşa zisele obiceiuri care te destind (fumatul, alcoolul, consumul de zahăr), sunt de fapt acelea care îţi afcetează direct performanţa sexuală. În timp ce studiile spun că puţin vin roşu îţi poate îmbunătăţi circulaţia, prea mult lichior bahic poate avea efecte adverse serioase. Alcoolul poate îngusta vasele de sânge şi este direct legat de impotenţă. Renunţarea la alcool şi fumat sunt primii paşi ce trebuie făcuţi atunci când vrei să îţi îmbunătăţeşti circulaţia sanguină. Dacă reuşeşti să înlocuieşti obiceiurile proaste cu unele sănătoase ( alimentaţie echilibrată şi exerciţii fizice) vei fi cu un pas mai aproape de îmbunătăţirea performanţei sexuale.

Stai la soare

Lumina soarelui opreşte corpul să mai producă melatonină. Acest hormon ne ajută să dormim mai bine, dar încetineşte şi nevoile sexuale. Mai puţină melatonină poate însemna o dorinţă sexuală mai intensă. Ieşi afară în natură şi stai la soare, pentru a-ţi încălzi dorinţa, mai ales iarna cţnd corpul produce mai multă melatonină.