Biblia sanatatii femeii

Atitudinea fata de imbatranire e uneori atat de ingrata. Iar remarcile peiorative legate de sani lasati, talie ingrosata si disparitia vietii sexuale le pot aduce pe femei in stare sa nu le mai pese de schimbarile inerente acestui declin comun si inevitabil.
Biblia sanatatii femeii
Biblia sanatatii femeii

Cartea de capatai pentru orice reprezentanta a sexului frumos expune strategii de prevenire a imbolnavirilor pe care fiecare femeie ar trebui sa le urmeze, de la controlul greutatii si exercitiile fizice pana la ingrijirea pielii si mentinerea echilibrului emotional.

Atitudinea fata de imbatranire e uneori atat de ingrata. Iar remarcile peiorative legate de sani lasati, talie ingrosata si disparitia vietii sexuale le pot aduce pe femei in stare sa nu le mai pese de schimbarile inerente acestui declin comun si inevitabil.

Dar oare situatia se poate schimba, iar critica sa fie inlocuita cu lauda la adresa tonusului crescut al musculaturii, pielii stralucitoare, dintilor sclipitori, privirii ascutite si memoriei fidele? Ei bine, se pare ca da! Urmand pasii corecti, cu fiecare zi de nastere pe care o sarbatoresti, poti pastra stralucirea iradianta si sanatoasa pe care o ai la 20 de ani.

Si este mai usor decat iti poti imagina. In fiecare etapa a vietii, vei incepe cu componentele de baza ale starii de sanatate: lista de ingrijire personala, care acopera o dieta sanatoasa si solutii nutritionale pentru problemele ce pot interveni pe parcurs – cum ar fi cresterea in greutate, hipertensiunea arteriala sau bufeurile – si lista pentru ingrijirea profesionala a sanatatii, care acorda o atentie speciala afectiunilor ce trebuie urmarite si efectuarii unui examen medical si a testelor care te pot ajuta sa depistezi si sa solutionezi problemele inainte de a deveni imposibil de tratat.

Prin urmare, indiferent in ce perioada a vietii te afli, poti urma calea sanatatii, ajungand la varsta de 70 de ani fara a mai primi felicitari pentru ziua de nastere specifice varstelor inaintate.

Tanara si in forma

Invata practicarea corecta a exercitiului fizic si consuma cantitatea potrivita de suplimente cu vitamine si minerale. Insuseste-ti toate masurile de preventie pentru mentinerea sanatatii si a starii de bine.

Nu conteaza in ce tip de activitate fizica te implici. Alergat, plimbare, inot, aerobic, ridicarea greutatilor – toate reprezinta niste forme foarte bune de antrenament. Cu cat te vei antrena mai mult, cu atat vei fi mai in forma.



„Biblia sanatatii femeii”, Editura Curtea veche, 376 pag., 53 lei

 

 

Andreea Chirila

Andreea Chirilă este absolventă a Facultăţii de Filosofie şi a ocupat timp de 8 ani funcţia de editor coodonator al revistei “Ce se întâmplă, doctore?”. De asemenea, Andreea Chirilă s-a ocupat de rubrica de beauty a revistei, prin pictoriale, articole dedicate tendinţelor din make ... citește mai mult

Cel mai nou articol Video:
Tratamente cosmetice pentru piele după sezonul de vară- Dr. Victor Clătici