Reţetă Dukan: Somon la grătar cu salată tabouleh şi broccoli

Dieta Dukan oferă o abordare structurată, riguroasă şi eficientă, care promite rezultate reale în ceea ce priveşte slăbirea. Dacă eşti în căutarea unei cine uşor de preparat care să respecte 100% meniu Dukan o alegere inspirată este somonul la grătar alături de o salată tabouleh şi broccoli.
Reţetă Dukan: Somon la grătar cu salată tabouleh şi broccoli

Dieta Dukan oferă o abordare structurată, riguroasă şi eficientă, care promite rezultate reale în ceea ce priveşte slăbirea. Dacă eşti în căutarea unei cine uşor de preparat care să respecte 100% meniu Dukan o alegere inspirată este somonul la grătar alături de o salată tabouleh şi broccoli.

Ingrediente:

  • 2 linguri couscous
  • 40 grame broccoli
  • o mână de pătrunjel tocat
  • o mână de mentă tocată
  • 2 cepe verzi, tăiate mărunt
  • coaja rasă de la jumătate de lămie
  • sare şi piper după gust
  • o bucată file somon 

Preparare:

Broccoli se curăţă, se spală, se desparte în bucheţele şi se fierbe 5-7 minute. Dacă este lăsat prea mult pe foc, acesta se inmoaie prea tare. Broccoli se consumă aproape crud. Cel mai sănătos mod prin care poti prepara broccoli este la aburi. Pune couscous într-un bol şi toarnă peste el apă fierbinte, lasă la înmuiat timp de 1- minute. Adaugă apoi ierburile aromatice tăiate, ceapa verde, coaja rasă de lămâie, broccoli şi condimente, după gust. Somonul se spală şi se curăţă, se sărează şi se piperează dupa gust, iar apoi se coace pe grătar, pe ambele părţi. Serveşte somonul alături de salata tabouleh cu broccoli. Poftă bună!

Sardine în foi de viţă
Sardine în foi de viţă