Cârnaţi dietetici

Îţi plac cârnaţii, dar nu prea te încumeţi să îi consumi din cauza caloriilor? Avem o soluţie care îţi va permite să mănânci cârnaţi, fără să te simţi balonat, sau să îţi cadă greu! Cărnaţii dietetici din curcan şi pui!
Cârnaţi dietetici

Îţi plac cârnaţii, dar nu prea te încumeţi să îi consumi din cauza caloriilor? Avem o soluţie care îţi va permite să mănânci cârnaţi, fără să te simţi balonat, sau să îţi cadă greu! Cărnaţii dietetici din curcan şi pui!


Printre atât de multe preparate din carne, cârnaţii pare că nu îşi mai au locul. Cu toate acestea, ei sunt nelipsiţi meselor tradiţionale de sărbători. Fiind astfel conştienţi de importanţa lor, ne-am gândit la o alternativă mai puţin dificil de digerat, însă extrem de savuroasă: cârnaţii din carne de pui şi curcan.

Ingrediente:
• pulpe de curcan dezosate
• pulpe de pui dezosate
• sare
• piper
• usturoi pisat
• ardei roşu iute pisat ( opţional )
• ierburi aromate: cimbru, oregano, boia dulce şi afumată

Ingrediente pentru supa din oase de vită: 
• oase de vită
• ceapă 
• 1 morcov 
• rădăcină de ţelină mică 
• sare
+ maţe de oaie/porc pentru prepararea cârnaţilor

Mod de preparare:

Se prepară supa din oasele de vită, ceapă, morcov, ţelină şi sare. Odată preparată, supa se va strecura şi lăsa separat, la răcit. Carnea se toacă şi se amestecă cu ingredientele aferente (sare, piper, ardei roşu iute pisat, usturoi pisat şi ierburile aromate). Uşor-uşor se va adăuga peste compozţie supa obţinută din oasele de vită, lăsându-se la macerat timp de aproximativ două zile. La finalul perioadei de macerare, compoziţia se va introduce în maţele de oaie sau de porc. Cârnaţii se pot duce şi la afumat, pentru un gust autentic!

5 reţete delicioase de post
5 reţete delicioase de post