IAB Romania a decernat MIXX Awards în cadrul ICEEfest

Pentru al 5-lea an consecutiv, câştigătorii MIXX Awards au fost cunoscuţi în cadrul unei gale organizate în prima zi de ICEEfest.
IAB Romania a decernat MIXX Awards în cadrul ICEEfest

Pentru al 5-lea an consecutiv, câştigătorii MIXX Awards au fost cunoscuţi în cadrul unei gale organizate în prima zi de ICEEfest. 

Pentru ediţia din acest an, Ilia Uvarov a avut calitatea de Preşedinte al Juriului, ca de fiecare dată în componenţa internaţională. Ilia este Group Creative Director @ R/GA London, una dintre cele mai importante agenţii internaţionale atât din punct de vedere clienţi cât şi campanii derulate/ premii câştigate. 

Marele premiu al ediţiei de anul acesta a revenit agentţei MullenLowe Profero pentru campania My Heartbeats a clientului Orange.

Acestea sunt celelalte premii MIXX Awards 2016:

  • Best Performance Campaign: Ikea Electronic Purchase & Delivery / Media Investment / Ikea
  • Best Native Advertising Campaign: Ursus Cooler / Media Investment / Ursus
  • Best Mobile Branded App: My Mobile Mobile App / Centrade – Cheil / Enel
  • Best Video Campaign Prize: ChefExperience / V8 Interactive / Staropramen
  • Best Content Marketing Project: Eu sunt 12 / First Content Studio / Bergenbier
  • Best Digital PR Campaign: Visit Bogata / Kinecto / Bogata Town Hall
  • Best Social Media Campaign: The Kilometers bank / Geometry Global / Ponderas
  • Best Interactive Experience: My Heartbeats / MullenLowe Profero / Orange
  • Most Experimental & Innovative Campaign: The Lenovo Hunger Eliminator Button / Digital Star / Lenovo

Juriul a mai acordat si alte menţiuni. Au fost recompensate campaniile #Givebeautifully a agentţiei V8 Interactive pentru Stella Artois si #MecSaisHiToJunimea a agenţei Tribal Worldwide pentru McDonalds.

MIXX Awards e singurul concurs dedicat 100% campaniilor digitale. Se organizează în 16 ţări la nivel mondial iar jurizarea se face dupa criterii şi licenta internaţională (IAB – Interactive Advertising Bureau).

Câştigătorii fiecarei ediţii sunt anuntaţi în reţeaua europeană a IAB şi sunt nominalizaţi automat pentru participare la IAB MIXX Awards International şi IAB MIXX Awards Europe

În 2014, IAB Europe a acordat premiul de merit unei agenţii româneşti, câştigătoare a IAB MIXX Romania. The Online Shop for New and Used Cars (Interactions) a fost campania câştigătoare în cadrul galei de la Paris.

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – s-a desfăşurat în Bucureşti, pe 9 şi 10 iunie.