Dieta celor 1000 de calorii

Renuntarea la 1000 de calorii zilnic nu poate fi usoara deloc, motiv pentru care nu trebuie sa urmezi dieta decat in cazul in care vrei sa scapi rapid de cateva kilograme in plus. Acest regim poate fi solutia ideala si in cazul in care vrei sa demarezi in
Dieta celor 1000 de calorii
Dieta celor 1000 de calorii

Dieta de 1000 de calorii pe care ti-o propunem reuseste sa inglobeze maximum de nutrimente admise, fara a se abate de la simplitate, gust si sanatate. Chiar si asa, nu este cazul sa urmezi acest regim pentru mai mult de o saptamana, iar asta nu doar din cauza ca vei ramane fara substantele nutritive de care ai nevoie, dar si din cauza ca organismul tau se va adapta unei situatii de foame extrema, ceea ce iti poate crea probleme serioase. Cu alte cuvinte, va incepe sa incetineasca mecanismele functionale, pentru a retine cat de multe calorii poate. Cand te afli in cursul unui program de slabit, ai nevoie de un trup sanatos, viguros, care sa reuseasca sa arda cat mai multe calorii (mai ales in cazul in care alternezi dieta cu  exercitiul fizic).

Expertii dieteticieni recomanda scaderea in greutate cu aproximativ 1-2 kilograme saptamanal, atunci cand vine vorba despre slabit sanatos. Organismul trebuie sa fie activ si in forma, nu impins la infometare. Daca actionezi contrar, intreg efortul tau se va dovedi a fi nici mai mult nici mai putin decat contraproductiv.

Iata in ce consta regimul celor o mie de calorii:

Bauturile permise sunt: apa, ceaiul negru, cafeaua (ambele fara zahar) si sucul de fructe natural.

Intreg meniul contine alimente care insumeaza 1000 calorii, 60 g proteine, 145 g carbohidrati si 21 g de grasimi.

Mic-dejun

* sandvis cu banana (facut din 2 felii subtiri de paine din cereale integrale si o banana mica)

* 200 ml de suc de portocale prospat stors

Gustare de dimineata

* 100 g de iaurt degresat (optional, se pot adauga cateva stafide)

Pranz

* o bagheta micuta din cereale integrale umpluta cu 70 g de ton (conservat, fara grasime) si 10 g de maioneza degresata

* salata facuta din 50 g laptuci, 50 g de ardei capia si 10 g de ceapa verde

Gustare de dupa-amiza

*28 g de cereale cu fructe deshidratate

Cina

* 70 g de piept de pui la gratar

* 80 g de cartofi gatiti la abut, cu un pic de lapte degresat (30 de ml)

* 60 g de broccoli (gatite la abur sau rumenite la cuptor stropite cu ulei de masline)

* 50 g de morcovi

Seara

* o portie de ciocolata calda degresata

Ca rezultat, femeile vor slabi in jur de 1-2 kilograme, iar barbatii vor scapa de pana la 1,5-3 kilograme, in functie de inaltime, greutatea de inceput si nivelul de activitate fizica atins. Pentru majoritatea persoanelor insa, acest regim nu este recomandat pentru mai mult de o saptamana pentru ca are ca rezultat incetinirea metabolismului.

Articol exclusiv online

Invata sa arzi mai multe calorii!
Invata sa arzi mai multe calorii!