Dieta 5:2 – slăbeşti sănătos şi mănânci ce îţi place!

E simplu ca bună-ziua: 2 zile pe săptămână mănânci cu 25% mai puţine calorii decât în celalalte zile. Aşa ne atrag biritanicii să urmăm dieta 5:2, spune ei cea mai distractivă şi uşor de ţinut dietă. Deşi nu vei observa rapid scăderi semnificative în numerele de pe cântar, procesul de slăbire va decurge natural iar tu te vei simţi mai uşoară în fiecare zi, fără să îţi refuzi micile plăceri vinovate, cum ar fi o prăjitură, o porţie de cartofi prăjiţi sau, de ce nu, chiar şi un burger o dată la săptămână.
Autor: Paula Rotaru
Dieta 5:2 – slăbeşti sănătos şi mănânci ce îţi place!

E simplu ca bună-ziua: 2 zile pe săptămână mănânci cu 25% mai puţine calorii decât în celalalte zile. Aşa ne atrag britanicii să urmăm dieta 5:2, spun ei „cea mai distractivă şi uşor de ţinut dietă”.

Deşi nu vei observa rapid scăderi semnificative în numerele de pe cântar, procesul de slăbire va decurge natural iar tu te vei simţi mai uşoară în fiecare zi, fără să îţi refuzi micile plăceri vinovate, cum ar fi o prăjitură, o porţie de cartofi prăjiţi sau, de ce nu, chiar şi un burger o dată la săptămână.

Kate Harrison, femeia care a transformat acest regim alimentar în stil de viaţă după ce a citit cartea doctorului Michael Mosley, inventatorul dietei 5:2, susţine că, în afară de faptul că a slăbit peste 12 kilograme, acest program a ajutat-o să îşi recapete energia, să facă mai multă mişcare şi chiar să îşi recapete încrederea în sine.

Femeia a scris ulterior chiar şi două cărţi pe această temă, printre sfaturile acesteia regăsindu-se:

„Stabileşte-ţi mici obiective, în două zile din săptămână, pe care le poţi duce la capăt uşor în drum spre muncă, în pauza de masă sau odată ce ţi-ai culcat copiii. Încearcă să fii constantă în alegerile tale (dacă ţi-ai ales lunea şi vinerea, încearcă să menţii acest echilibru săptămânal). Alege provocările care te atrag cel mai mult. Nu trebuie să schimbi totul din viaţa ta odată, prioritizează”.

Sursa: Dailymail.co.uk

Sursa foto: Pinterest