Diet tips

Citeste cele mai importante tipsuri care te pot ajuta sa duci dieta pana la capat si sa iti mentii greutatea visata!
Diet tips
Diet tips

Condimenteaza!
Adauga feliute de ardei rosu, iute la mancare pentru a spori gustul si aroma acesteia. Poti asezona felul tau preferat si cu piper, boia si orice alt condiment pe gustul tau. Mancarea condimentata stimuleaza gustul mai mult decat cea obisnuitaa, si in acest fel vei fi tentata sa te bucuri mai mult de ea, iar in acelasi timp vei si manca mai putin decat de obicei.

Umple-ti camara cu mancaruri sanatoase!
Alimentele congelate sau conservate sunt o varianta foarte la indemana atunci cand nu ai chef sa gatesti sau cand nu ai ingredientele necesare la dispozitie. In plus, nu mai pierzi timpul in bucatarie, si vei manca sanatos fara sa te ingrasi. De aceea, vei fi mai putin tentata sa faci comanda la pizza, evitand astfel mancarurile bogate in grasimi. Avand cele necesare in camara, vei putea sa gatesti o mancare sanatoasa si usoara in doar 5-10 minute. Iata ce iti trebuie:

* porumb pentru floricele
* legume congelate
* mazare si fasole fierte si conservate
* conserve cu tomate
* fasole conservata
* lipii obtinute din fainuri integrale
* piept de pui semipreparat
* cateva recipiente cu orez brun semipreparat

Portii pentru pitici
Cand mananci in oras, comanda portii mini sau cumpara pizza de dimensiuni reduse, ca pentru un copil. In acest fel, iti va fi mai usor sa iti controlezi portiile si sa limitezi aportul de calorii. Un alt truc este acela de a folosi farfurii reduse ca dimensiune. Umpland o astfel de farfurie, vei avea senzatia ca mananci suficient de mult cat sa te saturi. Daca le vei vedea pline, mintea va intelege ca mananci suficient, si atunci si trupul va prelua si internaliza aceasta informatie.

Mananca fructe de sezon!
Motivul pentru care este posibil sa nu agreezi anumite fructe se datoreaza faptului ca probabil le-ai mancat in afara sezonului, atunci cand nu aveau cine stie ce gust. De aceea, este bine sa mananci fructele atunci cand apar, perioada in care sunt pline de savoare si de gust. In acest sezon, se gasesc capsune, care pot fi mancate simple sau cu  stropite cu lamaie si un pic de zahar presarat deasupra.

Inlocuieste pastele cu legume!
Manaca mai putine paste si paine si vei vedea ca in timp vei reusi sa renunti definitiv la ele. Inlocuieste produsele de panificatie cu legume si fructe pentru a slabi si pentru a te mentine in forma!

Fa fata stresului cu ajutorul alternativelor nealimentare!
Mai devreme sau mai tarziu, in viata fiecaruia isi face loc stresul. De aceea, trebuie sa cauti in permanenta alternative viabile pentru a face fata situatiilor tensionate. Mancatul din cauza nervozitatii nu este sub nicio forma o maniera de detensionare indicata. De aceea, este bine sa stii ca exista si variante nealimentare care te pot ajuta in lupta dusa impotriva stresului. Poti sa citesti o carte, sa asculti muzica, sa te plimbi, sa tii un jurnal, sa faci exercitii de concentrare sau sa mergi la o sala de forta ori la masaj.

Patreaza-ti forma fizica!
Desi poate parea dificil, incearca sa nu privesti mersul la sala ca pe o maniera de a te pedepsi dupa ce ai mancat un tort de ciocolata de una singura sau ca pe o modalitate de a-ti permite sa mananci in plus. Nu folosi sala ca pe un pretext pentru a face compromisuri alimentare. Fii aspra cu tine insati si nu lasa indulgenta sa iti distruga silueta!

Articol exclusiv online

 

Tags:
Jogging Tips
Jogging Tips