Diet news

Specialistii americani au descoperit ca persoanele care incearca sa-si mentina silueta dupa o cura de slabire sunt mult mai castigate daca reduc din calorii, decat daca fac miscare. 80% dintre cei care au slabit si apoi au incercat sa se mentina in urmatorii 2 ani au reusit acest lucru numai printr-o dieta hipocalorica.
Diet news
Diet news

Dieta bate miscarea in mentinerea greutatii
Specialistii americani au descoperit ca persoanele care incearca sa-si mentina silueta dupa o cura de slabire sunt mult mai castigate daca reduc din calorii, decat daca fac miscare. 80% dintre cei care au slabit si apoi au incercat sa se mentina in urmatorii 2 ani au reusit acest lucru numai printr-o dieta hipocalorica. Si asta, desi n-au mai ajuns la sala atat de des ca in timpul regimului. Cei mai multi dintre cei care au slabit si apoi n-au mai avut timp sa treaca pe la sala au reusit sa nu se ingrase doar mancand cu masura.

Cele trei pacate capitale intr-o dieta
Nutritionistii americani au alcatuit un clasament cu cele mai frecvente greseli ale oamenilor care se apuca de cura: 1. Incep diete pe care nu sunt pregatiti sa le tina o perioada indelungata (cand iti stabilesti planul de bataie tine cont de gusturile tale culinare, de buget etc. Intelege ca nu te mai poti intoarce la infulecatul fara noima, iar regimul acesta este pentru tot restul vietii); 2. Se infometeaza toata ziua (si cand, intr-un sfarsit mananca, aleg ceva nesanatos care se depoziteaza in loc sa se consume in timpul zilei, iar metabolismul este bulversat); 3. Se dau batuti la prima abatere (si asteapta pana „maine” sa reia regimul. Trebuie sa fii constienta de la inceput ca te vei indeparta de la meniul dietetic, dar ca nu e un capat de lume).

Alimente dietetice, dar cu masura!
Si tot nutritionistii din SUA au alcatuit o lista a celor mai „overrated” alimente. Acele produse ridicate in slavi, despre care toata lumea aflata la dieta crede ca sunt nemaipomenite. Doar pentru ca par sanatoase, nu inseamna ca sunt cea mai buna optiune. Iata topul: 1. Batoanele energizante (pline de zaharuri, grasimi si coloranti, fara pic de cereale ori fibre. Iar „energia” este codul pentru calorii); 2. Sucurile naturale fara zahar adaugat si, chipurile, light (iti trebuie cam 5 portocale sa obtii o cana de suc. Iesi mai castigata daca mananci una, doua portocale, te saturi rapid fara atatea calorii); 3. Indulcitorii „naturali” (mierea si fructoza au tot atatea calorii cat zaharul, uita de ele); 4. Carnea rosie (daca nu e consumata in portii foarte mici, inseamna castig de grasimi saturate, colesterol si calorii).

 

Health news
Health news