Cum să arzi 2000 de calorii într-o zi!

Daca faci sport intens, poti sa ajunge sa arzi chiar si 2000 de calorii. Iata care sunt cele mai solicitante tipuri de miscare si cat timp trebuie sa le executi!
Autor: Iulia Pocol
Cum să arzi 2000 de calorii într-o zi!

Pare greu de crezut, nu-i aşa? Mai ales când ştii cât de greu reuşim să dăm jos kilogramele încăpăţânate, grăsimea de pe abdomen sau celulita de pe fund. Dar nu este imposibil!

Există numeroase activităţi pe care le poţi face zi de zi şi care te vor ajuta să arzi cel puţin 2000 de calorii!

Iată-le, pe scurt:

Ciclismul – o oră de pedalat intens arde până la 850 de calorii.

Alergatul pe bandă – poţi să dai jos 600 de calorii într-o oră şi să îţi tonifiezi picioarele în acelaşi timp!

Săritul cu coarda – o oră de sărituri cu coarda te va ajuta să arzi aproximativ 800 de calorii. Totuşi, intensitatea săriturilor este ceea ce contează cel mai mult. Dacă eşti începătoare, începe cu serii de 20 de minute.

Înotul – Scufundă-te în apele albastre ale oceanului… sau într-o piscină! Într-o oră de înot, vei reuşi să arzi cel puţin 700 de calorii.

Joggingul – Poţi să dai jos 600 de calorii într-o oră de alergare sau chiar mai mult dacă măreşti viteza!

Combină oricare dintre aceste activităţi în fiecare zi şi vei arde cel puţin 2000 de calorii în 24h. Vara e după colţ! Ce mai aştepţi?

Cel mai nou articol Video: