Comanda mancare sanatoasa!

A sosit vremea concediilor! In sfarsit...
Comanda mancare sanatoasa!
Comanda mancare sanatoasa!

A sosit vremea concediilor! In sfarsit…
Daca ti-ai facut deja un obicei in a selecta cu mare atentie alimentele pe care le consumi, alegandu-le pe cele naturale, proaspete si hranitoare, vizita la restaurante s-ar putea sa-ti dea batai de cap. Unii bucatari sunt fani ai retetelor traditionale, pline de smantana, bacon, carnaciori, zahar etc. Nu te descuraja insa, poti comanda expres un meniu mai light, pe gustul si silueta ta. Noi iti facem cateva sugestii in acest sens. Iar daca inca mai schiopatezi in alegeri echilibrate, acum e momentul sa faci o schimbare!

Mic dejun
Alege lapte sau iaurt degresat, preferabil 0,1% cu cereale integrale dietetice sau fulgi de ovaz. Poti asezona cu fructe uscate sau chiar proaspete.
30 g fulgi de ovaz sau cereale integrale au cca. 100 calorii
300 ml lapte degresat au cca. 100 calorii

Pranz
Acum e momentul pentru somon la gratar cu mix de legume.
100 g somon la gratar au 197 calorii si 13 g grasimi, printre care si Omega3
100 g morcovi au 45 calorii,
100 g broccoli au 44 calorii, 0 g grasimi, contine calciu, potasiu, vitaminele A, B6, B9, C, K

Cina
De cand nu ai mai mancat ciupercute la gratar cu masline verzi si condimente? Seara e momentul ideal pentru o gustare usoara care sa te ajute sa ai abdomenul plat dimineata.
100 g ciuperci au 28 calorii
100 g de masline au 98 calorii

 

Regimul
Regimul "Nici o dieta!"