3 alimente pentru un somn liniştit

Te trezeşti tot timpul obosită sau, mai rău, nu poţi adormi din cauza stresului acumulat peste zi? Încearcă să consumi mai des următoarele 3 alimente pentru un somn odihnitor.
Autor: Paula Rotaru
3 alimente pentru un somn liniştit
alimente contra insomniei

Te trezeşti tot timpul obosită sau, mai rău, nu poţi adormi din cauza stresului acumulat peste zi?

Încearcă să consumi mai des următoarele 3 alimente pentru un somn odihnitor.

Lapte contra insomniei – băut seara, laptele este un remediu delicios pentru insomnie. Explicaţia efectului său sedativ este simplă: conţine triptofan, aminoacid esenţial pe care corpul îl transformă în serotonină. Aceasta este un hormon cunoscut mai ales pentru faptul că îţi dă o stare de bine.

Smochinele îţi redau calmul – datorită conţinutului lor de magneziu, un mineral antistres, smochinele au avantajul de a absorbi calciul şi potasiul. La rândul lor, aceste două minerale normalizează ritmul cardiac şi combat insomnia. De aceea, sunt leacul perfect fie că eşti hiperactivă, fie doar puţin agitată.

Bananele, somnifere naturale – magneziul şi potasiul din banane relaxează muşchii, ajutându-te să adormi mai uşor. Mai mult, reglează tensiunea arterială, scăzând astfel riscul producerii unui atac de cord. Un plus de vitamina B6 venit din banane te va feri de insomnie, iritabilitate şi senzaţia de slăbiciune a întregului organism.

Recomandări: