Emily Blunt, secrete de dietă şi sport. Cum se menţine actriţa la 52 de kilograme

Emily Blunt a dezvăluit câteva dintre secretele ei de dietă şi sport. Iată ce mănâncă şi cum arată antrenamentul ei de zi cu zi.
Emily Blunt, secrete de dietă şi sport. Cum se menţine actriţa la 52 de kilograme
FOTO: shutterstock / Emily Blunt, secrete de dietă şi sport. Cum se menţine actriţa la 52 de kilograme

Emily Blunt este una dintre cele mai apreciate actriţe, iar curiozităţile despre viaţa ei şi stilul alimentar nu întârzie să apară. Actriţa în vârstă de 37 de ani are o înălţime de 1.71 şi cântăreşte 52 de kilograme, iar silueta ei transmite cu siguranţă că urmează un stil de viaţă sănătos, lucrează intes şi are o rutină bine pusă la punct.

Ce dietă ţine Emily Blunt?

În perioada în care se pregătea pentru rolul din pelicula Edge of Tomorrow, Emily Blunt îşi vizita foarte des antrenorul personal, Jason Walsh, care i-a creat un program care se concetrează mai mult pe mobilitate, flexibilitate şi forţă şi care o ajută să aibă un somn bun, să se hidrateze şi să asimileze nutrienţii necesari. În privinţa dietei, planul alimentar conţine un mic dejun bogat în carbohidraţi, proteine din cereale şi probiotice pentru prânz şi cină, optând chiar pentru variantele fără gluten şi limitându-se la o cafea pe zi.

În rândul alimentelor pe care trebuie să le evite se numără:

  • grăsimile saturate
  • mâncarea procesată
  • zahărul rafinat
  • alimentele bogate în sodiu

Ce mănâncă Emily Blunt într-o zi obişnuită?

”Practic prin regimul meu încerc să elimin mâncarea precum pizza- mă antrenez şi renunţ la pizza”, a spus Emily Blunt într-un interviu.

Mic dejun

  • Ovăz cu afine
  • Toast integral cu unt de arahide
  • Ceai verde

Prânz

  • Salată cu ton şi dressing slab
  • Supă miso

Cină

  • Lasagna cu salată
  • Somon cu sparanghel şi broccoli la abur

Cum arată antrenamentul actriţei de zi cu zi

Jason Walsh, antrenorul personal al actriţei, foloseşte în programul ei un circuit în trei părţi, care durează între 25 şi 30 de minute, fără pauze. Antrenamentul trebuie făcut de şase ori pe săptămână şi, după cum actriţa mărturiseşte, ”la început mi s-a părut brutal, dar după nu m-am mai putut opri”. Antrenamentul presupune 5-10 minute de cardio şi stretching şi se repetă acest set de trei ori cu o pauză de 60 de secunde între repetări. De asemenea, yoga şi pilates sunt recomandate de două ori pe săptămână.