Cum slăbesc şi se menţin vedetele?

4 vedete mi-au mărturisit ce trucuri folosesc pentru a reveni sau a se menţine în formă.
Cum slăbesc şi se menţin vedetele?

Kilograme în plus, lipsă de tonifiere, celulită pe coapse. Am vrea să scăpăm rapid de ele, mai ales că vara se apropie pe zi ce trece. Am stat de vorbă cu 4 vedete care mi-au împărtăşi ce trucuri folosesc pentru a fi din nou în formă şi care este stilul de viaţă care le ajută să se menţină.

Mirela Stelea, designer vestimentar

“Nu am avut oscilaţii de greutate majore până acum şi asta pentru că am făcut dintotdeauna sport şi am fost atentă să am un regim alimentar echilibrat. Nu îmi plac dulciurile, prin urmare nu reprezintă o tentaţie mare. Sunt gurmandă, însă obişnuiesc doar să gust din preparatele la care poftesc.
Sunt atentă să îmi hidratez îndeajuns de mult organismul. Beau apă plată, un pahar o dată la o jumătate de oră. Merg la sală de trei ori pe săptămână cel puţin. Fac cardio, spinnig, aerobic, exerciţii cu greutatea corpului, cu TRX-ul. Mi-am format un stil de viaţă care îmi prieşte. Nu este deloc o corvoadă pentru mine să mănânc atât cât mănânc sau să petrec o oră şi jumătate de atâtea ori pe săptămână la sală. Este parte din mine, totul este firesc. Nefiresc pentru mine este să fac excese sau să am un stil sedentar.
 
Andreea Runceanu (Amadeus)

„Am avut probleme cu greutatea o singură dată, după ce am născut a doua oară, când am rămas cu 10 kg în plus şi cu o celulită dizgraţioasă pe coapse, care m-a speriat foarte tare pentru că ştiam că nu e uşor să scapi de această problemă. Din fericire, am aflat că dacă îţi doreşti cu adevărat şi asculţi sfaturile experţilor poţi să te întorci la vechea siluetă. Pentru a-mi recăpăta forma de dinaintea sarcinii am luptat pe toate fronturile : alimentaţie, sport, masaj şi un tratament cosmetic anticelulitic. Primele două-trei luni după ce am născut am făcut la domiciliu gimnastică medicală şi masaj anticelulitic de 3-4 ori pe săptămână, apoi, până am împlinit un an de la naştere, am continuat acest antrenament de două ori pe săptămână.
În acelaşi timp am avut grijă să mănânc sănătos, la ore cât de cât fixe, şi am luat şi suplimente cu fibre şi cu vitamine. Pe o perioadă scurtă, am apelat şi la o metodă de remodelare corporală, DermoCell, care, în combinaţie cu gimnastica, masajul anticelulitic şi alimentaţia sănătoasă, m-a făcut să îmi recapăt forma fizică în doar câteva luni. Se spune că alăptatul ajută şi el la o revenire cât mai rapidă după naştere, probabil că şi asta m-a ajutat mult.”

Ellie White

“Mihăiţă, băieţelul meu de 1 an si jumatate, este cel mai bun ajutor în a scăpa de kilogramele în plus. Este un copil vioi şi energic, care mă ţine tot timpul în priză. Am mare grijă cu alimentaţia – încerc să mănânc regulat, la ore fixe şi exact alimentele care îmi aduc aportul nutriţional necesar. Să nu credeţi, însă că nu scap din când în când în ceva dulce, dar încerc să o fac cu moderaţie. Şi nu cred în dietele drastice sau privarea de la anumite alimente care îţi plac. În plus, regimul vegetarian adoptat, împreună cu mersul la sală şi fericirea interioară, sunt ingredientele mele pentru o siluetă frumoasă.
Majoritatea femeilor suferă de celulită, însă la unele este mai evidentă decât la altele. Pentru mine, mersul la masaj şi sală funcţionează de minune. Când nu reuşesc să ajung la masaj, îmi fac acasă o mască din cafea, zahăr brun şi ulei de măsline, cu care mă dau pe tot corpul. Fac acest tratament o dată pe săptămână. La mine funcţionează şi alimentaţia: fructe, legume şi peşte.”


 
Carmen Negoiţă, fashion blogger

“Niciodată nu am avut mari probleme cu greutatea, pentru că sunt o fire sportivă şi agitată. Oscilez cu maximum 3-4 kg în plus sau în minus. Şi nu totul constă în greutate, ci în tonusul muscular, pentru că atunci când ai masa musculară dezvoltată cântăreşti mai mult.
Încerc să fac sport de 3-4 ori pe săptămână şi mănânc destul de sănătos, dar, ca orice om, am şi perioade foarte stresante sau fără energie şi nu reuşesc atunci să ma antrenez.
Când vreau să îmi intru în formă rapid combin sportul cu alimentaţia echilibrată şi masajul. Totdeauna am spus că această combinaţie dă rezultate de fiecare dată, pentru că ataci problema din toate unghiurile.  

Pe partea de mişcare combin cardio cu tonifierea. Merg la sală, dar mă antrenez şi acasă. Cel mai nou trend în materie de antrenament este funcţional training, acela în care te antrenezi cu greutatea propriului tău corp, iar, dacă ai acasă câteva accesorii, poţi face un super antrenament chiar fără să mai mergi la sală.

În ceea ce priveşte alimentaţia, îmi încep mereu ziua cu cu apă cu lămâie şi ceaiuri. Niciodată nu mănânc până nu beau cel puţin jumătate de litru de lichide. Când mă antrenez dimineaţa pe stomacul gol, beau pâna la 1litru şi jumătate.

După antrenament încerc tot timpul să beau un shake proteic, pentru a-mi susţine masa musculară. De ceva timp folosesc numai proteină de cânepă şi îmi este foarte bine.
În general, mănânc destul de mult crud, dar, dacă simt nevoia şi de o supă sau carne, nu îmi refuz această plăcere.

Consider că este foarte important să îţi asculţi corpul şi să îţ oferi câteodata o mică plăcere culinară. Am grijă întotdeauna cum combin alimentele. Nu fructe cu legume sau fructe după masă, pentru că apare senzaţia de balonare. Mai mănânc multe legume verzi pentru că sunt sărace în carbohidraţi şi îţi dau foarte multă energie.

Masajele de asemenea au un rol esenţial în acest proces. Alături de sport şi alimentaţie sănătoasă, ajută la eliminarea toxinelor şi, implicit, a celulitei, tonifică, decontractă musculatura şi hidratează, iar o piele hidratată atât din interior, cât şi din exterior este ferită de vergeturi şi riduri.”

Bianca Poptean
Bianca Poptean
Sunt deja 10 ani de când scriu pentru Ce se întâmplă doctore, timp în care am realizat sute de articole, interviuri cu medici și specialiști în diverse domenii, materiale video, conferințe și emisiuni live. Mai mult, sunt mamă a doi băieți minunați care mi-au oferit ocazia să văd lumea ... citește mai mult
Cel mai nou articol Video:
Conf. univ. dr. Cristian Surcel: adenom versus cancer de prostată