Crina Abrudan, pentru prima oară la sală. De ce a intrat într-un program de transformare corporală

Crina Abrunan a ales să intre într-un program de transformare, deşi niciodată nu s-a confruntat cu kilogramele
07.03.2020 | Autor: Alexandra Necsoiu
Crina Abrudan, pentru prima oară la sală. De ce a intrat într-un program de transformare corporală

Crina Abrudan are o siluetă impresionantă, iar prezenţa ei în sala de fitness i-a surprins atât pe fanii, cât şi pe prieteni după ce a postat o serie de înregistrări video din sala de sport. Este prima oară când vedeta intră într-un astfel de program de transformare corporală, mai ales că niciodată nu s-a confruntat cu kilogramele în plus.

Crina mărturiseşte că motivul pentru care a intrat în programul de opt săptămâni este să îşi tonifieze silueta, dorind să aibă pătrăţele pe abdomen şi musculatura fermă, perfectă pentru a o expune la plajă în lunile ce urmează. Dar mai sunt şi alte motive.

„Am început sa fac sport fără să am de dat jos nişte kilograme sau fără să mă nemulţumească foarte mult ceva la corpul meu. Am făcut-o pentru sănătatea corpului şi a psihicului. Am început să merg la Bodyshape sperând că îmi voi şi disciplina puţin programul de somn şi de mâncare şi poate chiar regimul alimentar pentru că mănânc lucruri care nu sunt sănătoase. Până acum nu eram fan sport, dar am decis să merg la Bodyshape pentru atmosfera foarte energică de la antrenamente, pentru că este distractiv şi nu mă plictisesc şi pentru că faci tot timpul altceva.

Antrenament cu sfori, gantere, benzi, împing sania, arunc mingea medicinală, pedalez pe bicicletă. Nu mă plictisesc deloc şi nici nu îmi dau seama când trece ora. La început a fost destul de dificil să mă acomodez pentru că nu aveam condiţie fizică aproape deloc. Fac în curând şase săptămâni şi sunt foarte mulţumită de mine. După ce închei programul de opt săptămâni vreau să continui pentru că mă simt extraordinar la antrenament”, declară Crina Abrudan.

Pe muzica antrenantă, într-o atmosferă de club, vedeta trage de sfori, împinge o sanie grea, ridică şi aruncă mingea medicinală, face genuflexiuni, fandări cu greutăţi de 10 kg, împinge gantere, face crunch-uri cu forfecări şi placă pentru abdomen, ramat la bezi elastice, chiar loveşte cu barosul într-o anvelopă de tractor. Tot timpul supravegheată de antrenorii cu experienţă, campioni naţionali la diverse categorii.