Celebrităţile se implică în campanii umanitare

Puteţi spune orice despre vedete: că sunt cu nasul pe sus, că se cuplează cu cine nu trebuie, că fac cine ştie ce gafă pe covorul roşu, dar un lucru este sigur: celebrităţile atrag atenţia. Şi exact de asta este nevoie într-o campanie de ajutor umanitar!
Celebrităţile se implică în campanii umanitare

Puteţi spune orice despre vedete: că sunt cu nasul pe sus, că se cuplează cu cine nu trebuie, că fac cine ştie ce gafă pe covorul roşu, dar un lucru este sigur: celebrităţile atrag atenţia.

Şi exact de asta este nevoie într-o campanie de ajutor umanitar!

Nu mai târziu de vara ce tocmai a trecut, numeroase staruri au acceptat celebra provocare Ice Bucket Challenge sau, pe româneşte, turnatul găleţii cu gheaţă în cap, pentru o cauză nobilă: cercetarea în domeniul sclerozei laterale amiotrofice.
 

 

Printre starurile care au răspuns provocării Ice Bucket Challenge se numără Leonardo DiCaprio, care a donat 100.000 de dolari, Gwen Stefani, Jennifer Lopez, Charlie Sheen, Justin Timberlake, Lady Gaga şi lista poate continua la nesfârşit.

Iar rezultatul implicării vedetelor în această campanie este unul spectaculos – peste 100 de milioane de dolari strânşi din donaţii.

Iar conturile sunt în continuare “asaltate” de bunăvoinţa celor care vor să dea o mână de ajutor bolnavilor.

Beyonce şi Michelle Obama, Prima Doamnă a Americii, reprezintă imaginea campaniei Let’s Move, iniţiată în scopul de a reduce cifrele alarmante ale copiilor obezi şi de a încuraja mişcarea în şcoli.
Cu ajutorul clipului motivaţional Move your body şi cu informaţiile puse la dispoziţie pe pagina oficială a campaniei, sperăm ca ţelul să fie atins iar actualele şi noile generaţii de copii să înveţe să aibă un stil de viaţă mai sănătos.

Kate Moss se numără şi ea printre vedetele care se alătură cauzelor nobile.

Top-modelul sprijină de ani buni Fundaţia împotriva Cancerului de Sân, dar şi Organizaţia War Child, care se ocupă cu sprijinirea copiilor victime ale războiului.

De asemenea, Kate este implicată în campanii care promovează eradicarea sărăciei şi pune mare preţ pe programele de prevenire împotriva SIDA.

Nici Orlando Bloom nu se lasă mai prejos şi doreşte să atragă atenţia populaţiei asupra malariei, afecţiune care ameninţă vieţile a peste 850.000 de oameni anual, cei mai mulţi dintre ei fiind copii sub 5 ani din Africa.

Actorul s-a alăturat campaniei “Comedy Fighs Malaria” iar clipurile devenite virale peste noapte sunt o dovadă că această tactică a folosirii umorului în scopul soluţionării unor probleme sunt reţeta succesului.

Ciclistul Lance Armstrong a trăit pe propria piele experienţa cancerului iar acest moment dificil din viaţă l-a determinat să înfiinţeze Fundaţia Livestrong, care sprijină atât conştientizarea asupra problemelor cu care se confruntă bolnavii de cancer, cât şi finanţarea cercetării în domeniu, pentru a descoperi noi tratamente în eradicarea acestui flagel.


Justin Bieber,
adolescentul râzgâiat al Hollywood-ului, se arată şi el interesat de cauzele sociale şi sprijină campania Schools4all, menită să faciliteze accesul la educaţie copiilor din medii defavorizate.

Iar despre Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, avem numai cuvinte de laudă: împreună cu soţia sa, Priscilla Chans, a donat peste 500 de milioane de dolari unei asociaţii de caritate.